کد خبر: 968298
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: برای برطرف کردن مشکلات آب شرب روستاهای استان در حال حاضر 18 مجتمع آبرسانی روستایی در استان اردبیل راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فرامرز به‌نژاد در بازدید از پروژه‌های شهرستان کوثر اظهار داشت: برای برطرف کردن مشکلات آب شرب روستاهای استان در حال حاضر 18 مجتمع آبرسانی روستایی در استان اردبیل راه‌اندازی شده است که این مهم نقش اساسی در توسعه اقتصاد و اشتغال استان ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما در راستای برطرف کردن مشکلات آب شرب روستاهای استان است که در این زمینه مطالعه و اجرای مجتمع‌های آبرسانی در استان مبنای کار قرار گرفته و درصدد هستیم در راستای آبرسانی به روستاهای استان و واگذاری پروژه‌ها به پیمانکار و بخش خصوصی نیز اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل از تزریق اعتبارات مناسب و کافی به پروژه‌های نیمه‌تمام خبر داد و گفت: در این راستا تلاش مسئولان و نمایندگان و استاندار اردبیل شایسته تقدیر و قدردانی است و بدون شک اختصاص اعتبارات مناسب برای توسعه طرح‌های آب شرب روستاهای استان در نظر گرفته شده است.

به‌نژاد تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در طول سه سال اکثر روستاهای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند که این موضوع ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون خواهد شد و در تلاش هستیم با همکاری و هماهنگی در راستای تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کنیم.

وی بیان کرد: هدف ما این است که در راستای اتمام پروژه‌های آبرسانی در استان اردبیل موفق عمل کرده و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌مندی تمامی روستاهای استان از آب باشیم که در حال حاضر مهم‌ترین اولویت این مجموعه تحقق این امر است که نیازمند مشارکت مسئولان و متولیان مربوطه در این زمینه هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر