کد خبر: 968258
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
رئیس پلیس راه اصفهان:
ماموران گشت پلیس راه "اصفهان-تهران" سرنشینان یک سواری سمند را که در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسین پورقیصری" رئیس پلیس راه اصفهان گفت: ماموران گشت پلیس راه "اصفهان-تهران" که در حال گشت زنی در این محور بودند، دود زیادی را در لاین مخالف آزاده راه مشاهده و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: هنگامی که به محل رسیدند مشاهده کردند یک دستگاه سواری سمند دچار آتش سوزی شده و راننده و سرنشین آن که یک آقا و یک خانم بودند در میان شعله های آتش گرفتار شده و نمی توانند خارج شوند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پس از تماس با آتش نشانی و اعلام موضوع بلافاصله وارد عمل شدند و با مسدود کردن جاده و استفاده از کپسول آتش نشانی خودروی خود و خودروهای عبوری آتش را مهار کردند.

سرهنگ پورقیصری ادامه داد: بحمداله اقدام به موقع و شجاعانه این 2 مامور پلیس، جان 2 انسان را از مرگ حتمی نجات داد و بار دیگر برگ زرینی در کارنامه نیروی انتظامی ثبت شد.

رئیس پلیس راه اصفهان با اشاره به اینکه راننده و سرنشین نجات یافته این خودرو از اقدام خداپسندانه مأموران تقدیر کردند، خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور همواره با مردم و در کنار مردم هستند و در کنار وظایف ذاتی خود در صورت مشاهده و امدادخواهی شهروندان، بلافاصله به یاری آنان می شتابد و با جانفشانی امدادرسانی می کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر