کد خبر: 968234
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
گرت بیل با دبل خود کهکشانی‌ها را نجات داد
کهکشانی‌ها همچنان برای غلبه بر حریفان خود در لالیگا با مشکل مواجه هستند. رئال‌مادرید در سومین دیدارش در لیگ فوتبال اسپانیا در زمین ویارئال به سختی از شکست فرار کرد.
شیوا نوروزی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم زیدان در این بازی دو بار از حریف عقب افتاد، اما به لطف درخشش گرت بیل با حداقل امتیاز از زمین خارج شد. دفاع ضعیف و از دست دادن موقعیت‌ها موجب شده رسانه‌ها و هواداران از عملکرد کادر فنی تیم انتقاد کنند.

ناجی تیم
در روز‌هایی که رئالی‌ها حسرت رسیدن به پیروزی را دارند، مهاجمی در زمین ویارئال دبل کرد که تا همین چند هفته پیش به دنبال جدایی از این تیم بود. گرت بیل عملاً جایی در برنامه‌های زیزو نداشت و همین مسئله اختلافات زیادی را بین این دو به وجود آورد. با بالا گرفتن اختلافات و رفتار‌های انتقادآمیز بیل، سرمربی صراحتاً از مهاجم ولزی خواست که در فصل نقل و انتقالات سانتیاگوبرنابئو را ترک کند. گرت بیل نیز که از نیمکت‌نشینی‌ها و بی‌تفاوتی‌های سرمربی خسته شده بود تا آستانه عقد قرارداد با یک تیم چینی رفت، اما این انتقال هرگز محقق نشد تا بازیکن ناراضی در سخت‌ترین شرایط عصای دست زیدان شود. سفیدپوشان در این بازی دو بار تا آستانه شکست پیش رفتند، اما گلزنی بیل مانع از شدت گرفتن بحران در این تیم شد. در سه بازی گذشته مادریدی‌ها یک برد و دو تساوی کسب کرده‌اند. عملکرد مدافعان و مهاجمان تیم ضعیف‌تر از حد انتظار بوده و در صورتی که زیدان نتواند ضعف‌های تیمش را هرچه سریع‌تر برطرف کند در ادامه راه با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

مشکلات دفاعی
در سه بازی برگزار شده در لیگ و همچنین دیدار‌های تدارکاتی پیش‌فصل، ضعف مدافعان رئال‌مادرید کاملاً مشهود بوده است. زین‌الدین زیدان پس از تساوی دشوار مقابل ویارئال به این مسئله اشاره کرد: «بازی را خوب و پرفشار شروع نکردیم. در حالی که معتقدم باید در هر بازی کار را هجومی و با انگیزه شروع کنیم. این موضوع خیلی مهم است. در ۱۵ دقیقه ابتدایی خوب بازی نمی‌کردیم، ولی رفته‌رفته بهتر شدیم و شایسته زدن گل‌های بیشتری بودیم. گل دوم را وقتی دریافت کردیم که شرایط بسیار خوبی در زمین داشتیم و خوب بازی می‌کردیم. باید در دفاع بهتر شویم، چراکه در حمله می‌دانیم که چه کار‌هایی را باید انجام دهیم. ویارئال دو حمله کرد و به دو گل رسید، اما مهم این بود که بازنده نباشیم و در مجموع کسب یک امتیاز در زمین ویارئال اتفاق مثبتی است.» اشتباه راموس در دریافت گل اول و حضور همزمان بنزما و یوویچ در زمین به عنوان مهاجم سؤالات دیگری بودند که زیدان به آن‌ها پاسخ داد: «از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد، ولی در مجموع از واکنش تیم به گل‌های خورده راضی هستم. حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم. این برنامه من برای این بازی بود، چون می‌دانستم ویارئال در قلب خط دفاع مشکل دارد، ولی در زدن گل‌هایی که به آن نیاز داشتیم توانا نشان ندادیم. با این حال همانطور که گفتم، ترجیح می‌دهم به نکات مثبت تیم که واکنش خوب تیم پس از دریافت گل بود، اهمیت بدهم.»

شب رؤیایی
هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد مهاجمان ناراضی تا این اندازه برای تیمش بدرخشد. در جریان بازی‌های تدارکاتی قبل از شروع فصل بار‌ها تصاویر گرت بیل از بی‌تفاوتی‌هایش نسبت به عملکرد تیم در رسانه‌ها منتشر شد. این در حالی است که همه منتظر بودند ستاره ولزی فصل جدید را در تیمی دیگر آغاز کند، اما به نظر می‌رسد مشکلات مادریدی‌ها آنقدر زیاد است که زیدان مجبور شده از موضعش کوتاه بیاید و یک‌بار دیگر به بیل اعتماد کند. البته این بازیکن هم از فرصتی که سرمربی به او داده، استفاده کرده است. از ابتدای فصل جدید بیل عملکرد قابل قبولی داشته و علاوه بر دبل مقابل ویارئال، در بازی اول تیمش نیز یک پاس گل داد. با دو گل سرنوشت‌سازی که بیل به بیلبائو زد تعداد گل‌هایش برای رئال به ۱۰۴ گل رسید. با اینکه گرت بیل با دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد، اما زیدان از عملکرد او رضایت کامل داشت: «او دو خطا کرد و دو کارت زرد گرفت. حالا فرصت خوبی است تا بیل کمی استراحت کند. البته ممکن است نتواند واقعاً استراحت کند، چون باید خودش را به تیم ملی کشورش معرفی کند. من به خاطر گل‌های او خوشحالم و ما روی نکات مثبت تمرکز خواهیم کرد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار