کد خبر: 968156
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: یادمان شهدای والامقام در استان اردبیل اردبیل ساماندهی می‌شود و در راستای تامین اعتبارات فرمانداری‌ها باید پیگیری‌ لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی واحد در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت:  یادمان شهدای والامقام در استان اردبیل ساماندهی می‌شود و در راستای تامین اعتبارات فرمانداری‌ها باید پیگیری‌ لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به این که شهدای والامقام کشورمان مظهر قدرت و اقتدار نظام مقدس ایران اسلامی هستند بیان کرد: باید در راستای نگهداشتن حرمت و نیز احترام و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام نسبت به ساماندهی یادمان شهدای والامقام کشورمان نیز برنامه‌های مناسبی تدوین کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: از محل اعتبارات عمرانی باید بودجه‌ای به همین منظور در گرفته شود تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و ضرورت ساماندهی یادمان شهدای گمنام را نیز در نظر بگیریم که این اقدام نیازمند همکاری همه‌جانبه است.

واحد تصریح کرد: حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بع هنوان میراث گرانبهای شهدا و ایثارگران است که به همین منظور تسریع در احداث هرچه زودتر یادمان شهدای والامقام به خصوص در بیله‌سوار و جعفرآباد هستیم تا این پروژه‌ها در کم‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: اهمیت به فلسفه‌های دفاع مقدس در استان اردبیل نیازمند بصیرت‌افزایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه تاکنون اقداماتی انجام یافته و تلاش و جدیت ما بر این است که همچنان این برنامه‌ها را اجرا کرده و به اهداف خود در راستای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر