کد خبر: 968109
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
رئیس اداره خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان:
با اشاره به اینکه سیاه پوش شدن همه شهر در روزهای محرم و فضاسازی مناسبتی از جمله اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری برای آماده سازی شهر در ایام محرم است، اظهار کرد: در این رابطه جلسات مستمر با هیئات در هر منطقه و با حضور شهرداران مناطق، نماینده آتش نشانی، نماینده معاونت خدمات شهری شهرداری، مدیریت بحران و پلیس راهور برای انجام هماهنگی لازم برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، غلامرضا ساکتی با بیان اینکه بروشورهای آموزشی نیز از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان برای تذکر نکات ایمنی به شهروندان و هیئت ها چاپ و بین آنها توزیع شده است، گفت: جلسات ستاد شهر حسینی اصفهان نیز با حضور اعضا در معاونت خدمات شهری شهرداری برگزار شده است تا هماهنگی لازم بین سازمان های مرتبط و نیز سازمان تبلیغات اسلامی استان برای صدور مجوز نصب داربست های روضه و ایستگاه های صلواتی صورت گیرد.    

وی ادامه داد: امسال برای تسهیل امور مردم برای دریافت مجوز نصب داربست، نماینده معاونت خدمات شهری و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در سازمان تبلیغات مستقر شده اند تا شهروندان نیاز به مراجعات مکرر به سازمان های مختلف نداشته باشند.   

وی افزود: شهروندان متقاضی بعد از دریافت مجوز در سازمان تبلیغات به شهرداری های مناطق هدایت می شوند که این اقدام، مسیر کار را کوتاه تر کرده است.

ساکتی تصریح کرد: همچنین برای بازدید از ایستگاه های صلواتی و خیمه های عزاداری کمیته ای تحت عنوان ارزیابی و نظارت تشکیل شده است. 

وی بیان کرد: امسال افرادی که مجوز راه اندازی ایستگاه های صلواتی دریافت کرده اند ملزم به نصب بنری حاوی مشخصات خود هستند تا در صورت مشاهده هرگونه موارد غیرایمن از سوی شهروندان، پیگیری شده و این موارد برطرف شود.

رئیس اداره خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان از شست و شوی اطراف مساجد و حسینیه ها خبر داد و گفت: مخزن و کیسه های زباله هم برای جمع آوری ظروف یکبار مصرف بین هیئت ها به ویژه در مناطق یک و سه که تعداد هیئت ها بیشتر است، توزیع می شود. 

وی با بیان اینکه به غیر از 2500 پاکبانی که در شهر اصفهان فعالیت دارند، در شیفت های عصر و شب و در مناطق مختلف حدود 40 پاکبان دیگر به این تعداد اضافه می شود، افزود: امسال به ایستگاه های صلواتی و نیز شهروندان توصیه می کنیم از ظروف شیشه ای و شخصی خود برای مصرف نذورات استفاده کنند تا مصرف ظروف یکبار مصرف به حداقل برسد. البته باید موارد ایمنی از سوی متولیان ایستگاه های صلواتی در این خصوص رعایت شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر