کد خبر: 968056
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
فرمانده انتظامي استان مرکزی عنوان نمود
فرمانده انتظامي استان مرکزی از آغاز طرح عملياتي ويژه پليس استان با عنوان طرح "ظفر" خبر داد و گفت:‌ در نخستين مرحله از اجراي اين طرح در شهرستان اراك، 271 نفر در حوزه جرايم مختلف دستگير شدند .

فرمانده انتظامي استان مرکزی از آغاز طرح عملياتي ويژه پليس استان با عنوان طرح "ظفر" خبر داد و گفت:‌ در نخستين مرحله از اجراي اين طرح در شهرستان اراك، 271 نفر در حوزه جرايم مختلف دستگير شدند .

سرهنگ "مفخمي شهرستاني" فرمانده انتظامي استان در حاشيه برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي مركز استان (ظفر 1) در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح عملياتي ظفر در استان گفت:‌ با توجه به آسیب‌شناسی‌های كارشناسي صورت گرفته پليس و با توجه به نوع مطالبات و بازخوردگیری‌های انجام شده از گزارش‌های شهروندان به سامانه‌های تلفني 110 و 197، طرح عملياتي "ظفر" با محوريت برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعي، دارندگان سلاح‌های غيرمجاز، برخورد با اراذل‌واوباش، سارقان،خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر، قاچاقيان كالا ، برخورد با تخلفات راهنمايي و رانندگي و ... تدوين و نخستين مرحله آن به مدت 5 شبانه‌روز در مركز استان اجرا شد .

وي با اشاره به بهره‌گیری از توان اجرايي پليس در اجراي اين طرح عملياتي، مهم‌ترین هدف اجراي طرح ظفر را تأمین آسايش و آرامش عمومي و فردي، ارتقاء امنیت اجتماعي و افزايش احساس امنيت رواني در جامعه با اجراي طرح‌های عملياتي مشترك هماهنگ، گسترده و ضربتي و پاک‌سازی مناطق آلوده از لوث وجود مجرمان و بزهكاران خواند و تصريح كرد:‌ طرح ظفر داراي مراحل متعددي است كه نخستين مرحله اجرايي آن در شهر اراك با موفقيت بالايي عملياتي شد . 

اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي با اشاره به بازخورد گیری‌های مثبت بسيار مطلوب و رضایت‌مندی شهروندان از اجراي اين طرح عملياتي تنها بعد از گذشت ساعاتي از اجراي آن گفت: با اولویت‌های تعیین‌شده در 61 منطقه در شهر اراك اين طرح اجرايي شد و 271 نفر به دليل ارتكاب جرايم مختلف دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند .

وي تشديد نظارت بر واحدهاي صنفي را بخشي از اجراي اين طرح عنوان و اضافه كرد: در اجراي اين طرح از 55 ضايعات فروشي، 7 پاركينگ وسايل نقليه، 27 سمساري، 6 عطاري و تعدادي از کمپ‌های ترك اعتياد بازديد و 9 واحد متخلف پملب شد .

سرهنگ مفخمي شهرستاني ارتقاء ‌انضباط ترافيكي را از ديگر محورهاي اجرايي در طرح ظفر ذكر كرد و گفت:‌ در اجراي اين طرح 28 دستگاه موتورسيكلت و تعداد خودروي متخلف توقيف و به پاركينگ انتقال داده شدند .

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار