کد خبر: 967937
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های کشور
تلاش هاي شبانه روزي و مردمي شهرداري شاهرود به نتيجه رسيد و درچهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های کشور، دیپلم زرین افتخار به شهرداري شاهرود رسيد.

 حسین بابامحمدی

 

مدیر روابط عمومی شهرداری شاهرود از کسب دیپلم افتخار به شهرداری شاهرود در چهاردهمین جشنواره ملی روابط عمومی ها خبر داد.

علیرضا اخوین با اشاره به اینکه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ها که توسط انجمن متخصص روابط عمومی ایران همه ساله برگزار می شود، گفت: این انجمن با همدلی صاحب نظران و متخصصان و با حمایت و همکاری دست اندر کاران روابط عمومی سازمان ها، موسسات دولتی و غیر دولتی، اساتید ، کارشناسان و دانشجویان این رشته برای چهاردهمین بار در شهریور ۱۳۹۸برگزار شد.

مدیرروابط عمومی شهرداری شاهرود هدف از شرکت در این جشنواره را آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و توسعه و ارتقای سطح توانمندی هاو مهارت ها عنوان داشت و افزود: روابط عمومی شهرداری شاهرود در بخشهای گزارش، کلیپ، انیمیشن،عکس ، سرمقاله و کاریکاتور با کسب رتبه اول تا سوم حائز رتبه برتر و کسب دیپلم افتخار زرین در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارت روابط عمومی شد.

شایان ذکر است این جشنواره با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و اساتید برجسه کشوری ،همچنین حضور کارشناسان و سرپرستان روابط عمومی کل کشور برگزار شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار