کد خبر: 967915
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
معــــاون هماهنــگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه کیفیت بعضی از پروژه‌ها در استان تهران مطلوب نیست، گفت: در هفته دولت ۸۰۰ پروژه در استان تهران به بهره‌برداری رسید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمد تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، اظهار داشت: در هفته دولت امسال به‌رغم اینکه محدودیت‌های زیادی در منابع مالی داشتیم، ولی شاهد آن بودیم که پروژه‌های خوبی در سطح استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بیش از ۸۰۰ پروژه در شهرستان‌های استان تهران به بهره‌برداری رسیده است و بخش خصوصی نیز به‌رغم تمامی مشکلاتی که وجود دارد در حوزه پروژه‌های شهری و روستایی به خوبی وارد عمل شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: ۱۵۰ پروژه در روستا‌های استان تهران به بهره‌برداری رسیده که بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.

وی گفت: برای شهرداری‌ها نیز از محل ارزش افزوده در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌ها اعتبارات لازم اختصاص یافته است و در این فصل به برنامه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز اشاره شده است و ما تأکید بر نظارت و کیفی‌سازی پروژه‌های سطح استان تهران داریم.

تقی‌زاده بیان داشت: کیفی‌سازی پروژه‌ها و ارتقای کیفیت آن یکی از مأموریت‌های اصلی استانداری تهران در حوزه عمرانی است و همیشه تأکید بر نظارت بر حسن اجرای آن داریم تا منابع موجود در این خصوص هدر نرود و در جای خود هزینه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: از بعضی از پروژه‌های استانی غافل بودیم و به آن توجه جدی نشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار