کد خبر: 967829
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: میزان صادرات تولیدات تعاونی‌های استان اردبیل چهار برابر سال‌های گذشته است که به مرز ۴۰ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قاسم رحیمی در آئین بهره‌برداری از 18 طرح تعاونی استان اردبیل با حضور معاون وزیر کار اظهار داشت: اهمیت به توسعه تعاونی‌ها در استان اردبیل باید به یک امر نهادینه تبدیل شود که در این راستا 150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در راستای تاسیس و فعال‌سازی این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: یک هزار و 94 تعاونی واجد شرایط در استان اردبیل ثبت نام کرده بودند که پنج تعاونی به عنوان تعاونی برتر انتخاب شدند و در حال حاضر اشتغال اقتصادی برای 15 هزار نفر در این مجموعه تحقق یافته است که خوشبختانه وضعیت مناسبی را در این زمینه شاهد هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: یک هزارو 806 شرکت تعاونی در استان اردبیل تشکیل یافته و 99 هزار نفر عضو در سطح استان داریم و با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام یافته 90 تعاونی راکد به چرخه فعالیت مجدد بازگشته‌اند که این اقدام به عنوان یک برنامه اساسی در استان حائز اهمیت است.

رحیمی تصریح کرد:  میزان صادرات تولیدات تعاونی‌های استان اردبیل به مرز 40 میلیون دلار رسید که چهار برابر سال‌های گذشته است و اگر بتوانیم در توسعه صادرات استان آن طور که باید و شاید وارد عمل شویم بدون شک خروجی‌های مورد انتظار را در توسعه اقتصاد و اشتغال استان رقم خواهیم زد.

وی بیان کرد: تسهیلات اشتغال پایدار در استان اردبیل نیز از مواردی است که با هدف توسعه اقتصاد و اشتغال در استان مبنای کار قرار داده‌ایم و در این زمینه 43 میلیارد تومان توسط اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان اختصاص یافته است که انتظار می‌رود در این زمینه نیز اتفاقات خوبی رخ دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر