کد خبر: 967734
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
همایش سراسری دبیران استانی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی این جمعیت و دبیران و نمایندگانی از ۳۱ استان کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فاش نیوز، همایش سراسری دبیران استانی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی این جمعیت و دبیران و نمایندگانی از ۳۱ استان کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش جوان آنلاین، هدف از برگزاری این همایش تبیین و تشریح اهداف ساختار استانی و شهرستانی جمعیت جانبازان و شرح وظایف آنها، بازخوانی ابعاد احکام صادره از سوی جمعیت و توجه به جهت گیری اقدامات ناظر بر احکام، توجه ویژه به بهره برداری از فضای مجازی برای انعکاس ظرفیت های استان و شهرستان های تابعه بر مبنای اساسنامه و مرامنامه جمعیت و نیز برنامه ریزی برای حضور موثر جمعیت جانبازان در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی است.

در این همایش علاوه بر مجتبی شاکری، دبیر کل جمعیت جانبازان و محمدرضا میرشمسی، قایم مقام جمعیت، علیرضا زاکانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نیز  با موضوع «پرده برداری از مفاسد» در جمع دبیران استانی جمعیت جانبازان سخنرانی خواهد کرد.

همچنین موسی حقانی، استاد دانشگاه و جامعه شناس نیز به واکاوی «منشور گام دوم انقلاب اسلامی» که توسط مقام معظم رهبری در چهلمین سال انقلاب اسلامی صادر شد، خواهد پرداخت.

در همایش یک روزه دبیران استانی جمعیت جانبازان همچنین درباره پیاده سازی ساختار سازمانی متناسب با ماموریت هایی که این جمعیت به عنوان یک تشکل سیاسی برای خود تعریف کرده بحث و تبادل نظر خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار