کد خبر: 967716
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش هاکی دختران سراسر کشور با قهرمانی هاکی بازان استان مرکزی در کرمانشاه خاتمه یافت.
 سرویس ورزشی جوان آنلاین: در این دوره از المپیاد دختران که با حضور ۱۷۰ بازیکن درغالب ۱۷ تیم از استان‌های سراسر کشور برگزار شد، چهارشنبه گذشته در دیدار فینال و پایانی المپیاد دختران تیم‌های قدرتمند هاکی استان مرکزی و خراسان جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود مرکزی پایان یافت تا عنوان قهرمانی از آن هاکی بازان استان مرکزی شود. خراسان جنوبی هم نایب قهرمان شد. در دیدار رده بندی نیز که پیش از فینال انجام گرفت در دیداری پرگل تیم هاکی کهکیلویه و بویراحمد ۵ بر ۴ از سد تیم سختکوش استان فارس گذشت و بر سکوی سوم ایستاد.

درپایان این دوره سپیده امیر سالاری هاکی باز سختکوش تیم فارس با ۱۷ گل زده بهترین گلزن بازیها- سوگند مقدسی از تیم مرکزی بعنوان بهترین بازیکن رقابت‌ها و هدیه زهرا کهن ترابی از تیم خراسان جنوبی (شهر قائنات) بعنوان بهترین دروازه بان انتخاب و معرفی شدند.

درمراسم اختتامیه بازی‌ها که باحضور جواد رضایی تبار رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه میزبان رقابتها- رئیس ادارات کرماشاه- رئیس شورای شهر و پیشکسوتان هاکی کرمانشاه و مسئولین اداره ورزش و جوانان استان برگزار گردید، به تیم‌های اول تاسوم مدال- کاپ- حکم قهرمانی و همچنین به برترین‌ها جوایزی ارزنده اهدا گردید ضمن اینکه کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم کرمانشاه تعلق گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار