کد خبر: 967705
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این که "مصدومیت‌های پی در پی رضا یزدانی هم خود او و هم ما را اذیت کرده است، " گفت: شرایط او خوب نیست و باید ببینیم به رقابت‌های جهانی می‌رسد یا خیر.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: غلامرضا محمدی پس از پایان رقابت انتخابی وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی قزاقستان که با پیروزی امیرمحمد یزدانی برابر پیمان بیابانی همراه بود، درباره ارزیابی خود از دو کشتی برگزار شده اظهار کرد: فکر می‌کنم با نتیجه‌ای که به دست آمد دیگر جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. این بهترین تصمیم بود که انتخابی بین این دو کشتی گیر برگزار شود. ما چاره‌ای جز این نداریم که در کشتی به سمت این جوان‌ها برویم. حتی اگر قرار باشد یک جا هم هزینه‌اش را بدهیم، مطمئن باشید که این جوان‌ها آینده درخشانی در کشتی خواهند داشت و آینده کشتی ایران خواهند بود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره نمایش خوب امیرمحمد یزدانی که با فاصله، موفق به شکست بیابانی در دو مبارزه خود شد، خاطرنشان کرد: از کشتی یزدانی رضایت دارم و نمایش خوبی داشت. فکر می‌کنم نکته برتر او در این مبارزه جسارتش بود که باعث شد پیروز مسابقه شود. با وجودی که بیابانی باتجربه‌تر بود، اما روحیه جنگندگی یزدانی او را برنده کرد.

وی افزود: امیرمحمد یزدانی کشتی‌گیری است که من خیلی پای او ایستادم. همان طور که به پیمان بیابانی میدان دادیم، به یزدانی هم میدان و فرصت دادیم. یزدانی به هر حال در رده سنی نوجوانان نیز دو سال کنار من بود و به اعتقاد من آینده خوبی دارد.

محمدی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد ترکیب تیم ملی در رقابت‌های جهانی قطعی شده است گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. تلاش ما این است که طی چند روز آینده ترکیب نهایی را اعلام کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره وضعیت رضا یزدانی و مصدومیت روز گذشته وی که منجر به پارگی چانه‌اش شد خاطرنشان کرد: متاسفانه رضا یزدانی در این مدت دچار مصدومیت‌های زیادی شده که خودش را هم خیلی اذیت کرده است. در هفت، هشت ماه گذشته رضا آسیب دیدگی‌های جدی داشت. ابتدا گوش او عفونت کرد و باعث شد آنتی بیوتیک‌های قوی استفاده کند که باعث ضعیف شدن بدنش شد. بعد از آن در تمرینات از ناحیه سر آسیب دید و دیروز هم که از ناحیه چانه دچار پارگی شد. واقعا شرایط او سخت است.

وی افزود: معتقدم شأن و جایگاه رضا یزدانی باید حفظ شود، اما متاسفانه شرایط او چندان خوب نیست. او هر بار که آمده خوب تمرین کند، دچار یک آسیب‌دیدگی جدید شده است. ما هم با این مصدومیت‌های رضا یزدانی اذیت می‌شویم. امیدوارم که این آسیب دیدگی‌ها دیگر سراغ او نیاید.

محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا آسیب دیدگی او جای نگرانی مبنی بر نرسیدن یزدانی به رقابت‌های جهانی دارد یا خیر، گفت: همین مصدومیت‌های کوچک چند روز رضا یزدانی را عقب می‌اندازد. چند روز طول می‌کشد تا او به تمرینات برگردد و مهم‌تر از همه این است که یک کشتی‌گیر باید بتواند تمرین جدی کشتی انجام دهد. متاسفانه او چند روز دیگر هم عقب افتاد و باید ببینیم که وضعیتش چه می‌شود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار