کد خبر: 967666
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
سومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران کشور از عصر چهارشنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه در سنگاچین بندر انزلی آغاز شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در این جشنواره که بیش از ۴۰۰ شرکت کننده حضور دارند خانواده‌های کارگران از سراسر کشور به مدت سه روز کنار هم به انواع تفریحات و بازی‌ها و ورزش‌های همگانی می‌پردازند.
در مراسم افتتاحیه که امشب در سالن اجتماعات مجموعه اقامتی کارگران بندرانزلی برگزار شد دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، خانم تنهایی معاون استاندار گیلان، علیزاده مدیرکل کار استان گیلان و مسئولین محلی، حیدری مدیرکل ورزش کارگری و معاونین و کارشناسان اداره کل امور ورزشی، هویدا رییس مجموعه کارگران سنگاچین و کارکنان و پرسنل این مجموعه و جمع زیادی از کارگران و خانواده‌های ایشان از سراسر کشور حضور داشتند برنامه متنوعی شامل ترانه‌های سنتی و بومی و محلی و مسابقات و سرگرمی‌های متنوع برگزار شد که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرقت.

در این جشنواره که به مدت سه روز از سوی اداره کل امور ورزشی کارگران با همکاری مدیریت و کارکنان مجموعه اقامتی رفاهی سنگاچین بندر انزلی جریان خواهد داشت علاوه بر جنگ شبانه که هرشب اجرا می‌شود مسابقات و بازی‌های متعدد ورزشی و تفریحی در نظر گرفته شده و جوایز متعددی به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

در ابتدای مراسنم افتتاحیه دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و احتماعی با قرائت پیام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: جناب وزیر بسیار علاقمند به حضور در جمع دوستانه کارگران عزیز بودند، اما ازطرف هیات دولت ماموریتی داشتند که ضروری بود در آن حضور بایند و سلام خود را به همه شما خوبان اعلام کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار