کد خبر: 967665
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان :
کارگاه آموزشی "مخاطب امروز ، رسانه امروز" با تدریس حسن نمک دوست در اصفهان برگزار می شود

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تخصصی رسانه  " کارگاه آموزشی مخاطب امروز، رسانه امروز"  با تدریس دکتر حسن نمک دوست  به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه در اصفهان برگزار می گردد.

فاطمه شفیعی مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه  وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این خصوص می گوید:  با وجود رواج شبکه های مجازی و اطلاع رسانی به لحظه در فضای سایبر  مدل های ارتباطی گذشته  و با رواج روزنامه نگاری شهروندی تغیرات بسیار نموده است و دیگر روش خطی کارساز نیست  چرا که مخاطبان  غیر حرفه ای که شهروندان عادی هستند بخشی از فرایند تولید خبر را شامل می شوند. 

وی ادامه می دهد: روزنامه نگاران علاوه بر مهارت های خبرنویسی و روزنامه نگاری می بایست  به فضای جریان های اطلاعاتی  در فضای مجازی  و زمینه های تازه ای که مخاطبان از تولید تا توزیع اخبار توسط شبکه های مجازی  ایجاد می کنند تسلط داشته باشند. 

شفیعی  می افزاید:  روزنامه نگاری با وجود چنین مخاطبانی که بعضا  اخبار را بسیار حرفه ای دست به دست می کنند و بسته های خبری تولید می کنند حرفه ای بس دشوار شده  و باید در مقابل این کنشگران فعال و  به روز ، حرفه ای و هوشیارانه  عمل کرد. فضای سایبر و دهکده جهانی ارتباطات و پیام ها نیاز به متخصصین خبره روزنامه نگاری  دارد که در این کارگاه پیرامون این مباحث مطالب مهم و کلیدی مطرح خواهد شد.

این کارگاه روز 14 شهریور از ساعت 9 الی 17 در محل سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود که گواهی حضور آن توسط دفتر مطالعات و رسانه ها و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد صادر می شود.  

دکتر حسن نمک دوست از اساتید برجسته روزنامه نگاری کشور می باشد که در حال حاضر  رییس آموزش و پژوهش موسسه همشهری است. 

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در انتهای خیابان پروین جنب بازار گیاهان دارویی مجتمع مطبوعاتی شهرداری طبقه دوم واحد 11 مراجعه  و یا با شماره تلفن 8-35544096 تماس حاصل فرمایند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر