کد خبر: 967661
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
در یک حادثه تیراندازی در ایالت «اوهایو»، فردی به دلیل آنچه که ورود غیرقانونی دو فرد به خانه‌اش خوانده، به سمت دو نوجوان سیاهپوست تیراندازی کرد و آن‌ها را به ضرب گلوله کشت.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: مردی در ایالت اوهایو مدعی شده است که دو نوجوان ۱۷ ساله، چهارشنبه شب به وقت محلی به صورت غیرقانونی وارد خانه‌اش شده‌اند و او به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و این دو نوجوان را به ضرب گلوله کشته است.

روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» در این خصوص گزارش کرد، این عامل مسلح بعد از تیراندازی به سمت این دو نوجوان، با پلیس تماس گرفت و گفت که دو نفر را در «گاراژ» خانه خود به ضرب گلوله کشته است.

وی مدعی شد که این دو پسر سیاهپوست ۱۷ ساله به نام‌های «دیون هندرسون» و «خاویر هریسون» قصد داشتند به صورت غیرقانونی وارد خانه وی شوند، اما نیرو‌های پلیس هنوز این ادعا را تأیید نکرده‌اند.

این فرد مسلح که هنوز نام وی فاش نشده است، در تماس با پلیس گفت: «به دو نفر شلیک کردم. به دو نفری که قصد سرقت.. انجام کاری در خانه‌ام را داشتند، شلیک کردم».

با اینحال، پدر خاویر گفته است که فرد مسلح اجازه تیراندازی نداشته است، زیرا این دو نوجوان در گاراژ و نه خانه آن مرد بوده‌اند.

طبق این گزارش، پلیس در حال تحقیقات در خصوص مشخص شدن جزئیات این حادثه را دارد و اطلاعات بیشتری را تاکنون فاش نکرده است.

آزاد بودن حمل سلاح، روزانه به بروز خشونت‌های زیادی مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود که تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند، اما لابی سلاح در این کشور به قدری قدرت دارد که تاکنون کنگره حاضر به تصویب قوانینی برای کنترل حمل سلاح در آمریکا نشده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار