کد خبر: 967634
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
مربی پیشین تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور در بازی اول خود چندان تهاجمی بازی نکرد و حالا باید مقابل پرسپولیس برای کسب پیروزی از دقیقه اول به فکر گلزنی باشد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: کاظم محمودی درباره دیدار تراکتور تبریز و پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. پرسپولیس پس از اینکه اولین بازی اش را با برد پشت سر گذاشت مقابل تراکتوری قرار می‌گیرد که دچار تغییرات زیادی شده است، ولی در تبریز می‌تواند آن‌ها را متوقف کند.

مربی پیشین تراکتور درباره وضعیت این تیم با حضور مصطفی دنیزلی افزود: تراکتور بازیکنان جدید گرفته است و همین باعث شد تا در بازی هفته اول تراکتور با نفت مسجدسلیمان شاهد ناهماهنگی بین خطوط سه گانه این تیم باشیم.

وی در ادامه افزود: البته بازی کردن مقابل تراکتور برای هر تیمی در تبریز سخت است. تراکتور هم مثل تمام تیم‌های پرطرفدار، بخشی از قدرت خود را مدیون طرفدارانش است. پرسپولیس کار بسیار سختی در روز جمعه دارد. پرسپولیس استخوان بندی خودش را حفظ کرده است که نکته مثبتی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

محمودی در خصوص تمایل دنیزلی و کالدرون به انجام بازی تهاجمی افزود: واقعیت این است که تراکتور در بازی با نفت مسجدسلیمان با سرمربی جدیدش هم نتوانست بازی هجومی انجام دهد، ولی بازی در تبریز شرایط خاص خودش را دارد و این تیم قطعا برای بردن پرسپولیس بازی می‌کند.

مربی پیشین تراکتور افزود: اگر تراکتور می‌خواهد ببرد باید از همان دقایق اول به فکر گل زدن باشد. بدن بازیکنان پرسپولیس کاملا آماده است و اگر این تیم گل نخورد در نیمه دوم می‌تواند تراکتور را با مشکل روبرو کند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار