کد خبر: 967600
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با توجه به تقارن جشن عاطفه‌ها با ایام محرم و شهادت مظلومانه امام حسین(ع) و یاران باوفایش امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «شور حسینی و مهر دانش‌آموزی» در سطح یک هزار و 200 مدرسه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین دشتی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های لازم تلاش می‌کنیم تا امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد جذب و جلب هر چه بیشتر کمک‌های خیرین و مردم برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سطح استان باشیم و بتوانیم در آستانه سال تحصیلی جدید نیازهای این دانش‌آموزان را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر 6 هزار و 200 دانش‌آموز در سطح استان که تحت پوشش کمیته امداد بوده نیاز به کمک خیرین برای آغاز سال تحصیلی دارند و انتظار می‌رود مردم استان همچون سال‌های گذشته با کمک به این دانش‌آموزان زمینه برای آغاز سال تحصیلی جدید بدون دغدغه برای این دانش‌آموزان را فراهم آورند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با تاکید بر استفاده از ظرفیت ماه محرم برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رفع نیازمندی‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت تصریح کرد: مرحله نخست مراسم «شور حسینی و مهر دانش‌آموزی» با برپایی 212 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان آغاز شده است.

دشتی از آغاز مرحله دوم اجرای این مراسم از ابتدای مهرماه امسال در مدارس استان اردبیل خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی شده تا در راستای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان و والدین آنها 180 هزار پاکت کمک‌های مردمی در بین دانش‌آموزان شود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته ما توانستیم با کمک‌های خیرین که بیش از 24 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی بوده نیازهای دانش‌آموزان نیازمند را برطرف کنیم که امیدواریم امسال نیز در این زمینه شاهد کمک‌های مناسب خیرین باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر