کد خبر: 967552
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع)، اجرای نذر ۵۰۰ پارک بازی کـودکـان در روسـتاهـای آسیب‌دیده از سیل و محروم کشور توسط خیرین، جانبازان و هنرمندان مشهور آغاز شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: دبیر جشنواره‌های خودجوش دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس در این باره گفت: با همت همگانی خیرین، هنرمندان، جانبازان و دیگر اقشار مردم، طرح اجرای حداقل ۵۰۰ پارک بازی کودکانه در ایام سوگواری محرم و صفر، در مناطق سیل‌زده آغاز می‌شود و با گسترش به مناطق دیگر از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان و... تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مکی یازع افزود: تاکنون بودجه مورد نیاز حدود ۱۰۰ دستگاه پارک بازی با مساعدت همه این عزیزان تأمین شده و در اولین مرحله این طرح، ۵۰ دستگاه از این نوع پارک‌ها با کف‌پوش و سیستم روشنایی مناسب، تا آخر هفته آینده در روستا‌های دو شهر شادگان و سوسنگرد نصب و در اختیار بچه‌های این روستا‌ها قرار خواهد گرفت. وی گفت: بسیاری از چهره‌های مشهور و مردمی از جمله احسان علیخانی، نرگس کلباسی، پرویز پرستویی، رضا کیانیان، کیومرث پوراحمد، مالک سراج، سیدعلی صالحی، کوروش سلیمانی، گوهر خیراندیش، شبنم مقدمی، افسانه بایگان، فاطمه معتمدآریا و... در اجرای این طرح مشارکت فعال خواهند داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار