کد خبر: 967536
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
شما از تیشرت تبلیغاتی می‌توانید برای تبلیغات برند و کسب و کار خود استفاده کنید و آن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مخاطبان خود هدیه بدهید.
امروزه انجام خدمات چاپ تبلیغ برای بیشتر کسب و کار‌ها پیشرفت کرده و همه دنبال راهی برای تبلیغ برند یا محصول خود هستند. در میان این زمینه‌ها، تبلیغات بر روی چیزی که همیشه همراه آدم باشد یا بتواند برای او کاربرد داشته باشد مناسب است. لباس و پوشاک از گذشته تا کنون جزو نیاز‌های اساسی هر شخص بوده است. مدتی است که چاپ تبلیغات بر روی لباس و پوشاک در بازاریابی و تبلیغات رواج پیدا کرده است و موفقیت قابل توجهی را نیز به دست آورده است. زمانی که شما با شخصی برخورد می‌کنید، اولین چیز که نظر شما را جلب می‌کند لباس اوست. لباس از جمله کالا‌هایی است که بسیار زیاد در معرض دید دیگران قرار دارد و یکی از استراتژی‌های مهم در انتخاب یک کالای تبلیغاتی همین در معرض دید بودن و کاربردی بودن آن کالا است.
 
تیشرت تبلیغاتی
شما از تیشرت تبلیغاتی می‌توانید برای تبلیغات برند و کسب و کار خود استفاده کنید و آن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مخاطبان خود هدیه بدهید و از این طریق بازاریابی کنید. علاوه بر این شما می‌توانید چاپ تیشرت تبلیغاتیرا برای معرفی کمپین‌های خود به دیگران استفاده کنید و با چاپ نام یا شعار کمپین خود دیگران را از آن آگاه کنید یا از آن‌ها بخواهید به کمپین شما بپیوندند.

علت طرفداران زیاد تیشرت تبلیغاتی چیست؟

در بین تمام هدایای تبلیغاتی، یکی از پر کاربردترین آن‌ها تیشرت تبلیغاتی است که برای کاربران خیلی جذاب و کاربردی بوده است. در ادامه این مطلب ما چند دلیل برای محبوبیت این هدیه تیلیغاتی بیان کردیم.

• قابل دید بودن بیشتر: لباس جزو اولین چیز‌هایی است که در معرض دید افراد قرار می‌گیرد و همین امر باعث موفقیت در تبلیغات کسب و کار شما در زمینه تیشرت تبلیغاتی در بازاریابی شده است.
• تیشرت به دلیل نداشتن یقه و جیب فضای بیشتری برای تبلیغات دارد: شاید برای شما سوال باشد که چرا چاپ تبلیغات را بیشتر روی تیشرت انجام می‌دهند. باید بگوییم که تیشرت به علت یکسره بودن و نداشتن دکمه و یقه باعث بهتر دیده شدن نام تجاری و برند می‌شود و همچنین تاثیر بیشتری برای کسب و کار شما دارد.
• هزینه کمتر: چاپ تبلیغات بر روی تیشرت تبلیغاتی هزینه کمتری نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر دارد به همین دلیل در هر کسب و کاری با هر بودجه گه برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته شده، می‌توان تیشرت تبلیغاتی را با تعداد دلخواه سفارش داد.
• بالا بردن توجه: معمولا در بیشتر مواقع چاپ تبلیغات بر جلوی تیشرت انجام می‌شود و اولین جایی است که نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند؛ بنابراین تنها چیزی که در هدایای تبلیغاتی جلب توجه میکند، چاپ تبلیغات بر روی تیشرت تبلیغاتی است.
• قابلیت استفاد برای تمام سنین و جنسیت‌ها: تیشرت از جمله پوشاکی است که هم برای آقایان و هم خانم‌ها کاربرد دارد و از آن استفاده می‌کنند و این می‌تواند کار شما را در هدیه دادن این تیشرت‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی به مخاطبانتان بدون در نظر گرفتن جنسیت راحت کند، زیرا می‌دانید هر مخاطب با هر سن و جنسیتی که دارد می‌تواند از این تیشرت استفاده کند.

بج سینه تبلیغاتی

بج سینه، نمادی از نوع فعالیت یا نشان‌دهنده لوگو یک سازمان، موسسه و شرکت است که در ابعاد ۲ در ۲ سانتی‌متر طراحی و ساخته می‌شود. همانطور که می‌دانید امروزه شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تبلیغات کسب‌و‌کار یا برند خود از روش‌ها و راهکار‌های تبلیغاتی زیادی استفاده می‌کنند. یکی از این راهکار‌های تبلیغاتی، استفاده از بج سینه تبلیغاتی است که مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها برای معرفی برند، معرفی خدمات و فروش محصولات از آن استفاده می‌کنند.

می‌توان گفت که بج سینه یکی از انواع هدایای تبلیغاتی تشریفاتی است چراکه از آن در مناسبت‌هایی مانند سمینار‌های مختلف، نمایشگاه‌ها، ملاقات‌های حضوری و جلسات رسمی استفاده می‌کنند. البته برای متحد‌الشکل کردن لباس‌های فرم کارکنان یک سازمان، شرکت یا موسسه نیز از بج سینه تبلیغاتی استفاده می‌کنند.
 
تیشرت تبلیغاتی ارزانترین روش برای تبلیغ انواع سازمان‌ها

چه نکاتی را باید هنگام سفارش بج سینه تبلیغاتی رعایت کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم بج سینه تبلیغاتی کاربرد‌های متعددی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نصب بج سینه تبلیغاتی بر روی کت یا لباس کارمندان و نمایندگان یک شرکت برای تبلیغ برند، خدمات و محصولات آن شرکت است. از این‌رو نوع طراحی بج سینه از اهمیت بسزایی برخوردار است. به گونه‌ای که شما می‌توانید تنها از لوگوی شرکت یا سازمان خود برای طراحی بج سینه تبلیغاتی استفاده کنید یا حتی از نام شرکت و لوگوی آن در کنار یکدیگر برای طراحی بج سینه تبلیغاتی استفاده کنید. توجه داشته باشید که طراحی بج سینه تبلیغاتی شما باید به گونه‌ای باشد که مخاطبان با دیدن آن بر روی کت یا لباس شما سریع متوجه شوند که نام شرکت یا موسسه شما چیست؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که اگر یک شرکت یا سازمان شناخته شده در بین مردم هستید تنها کافیست که از لوگوی شرکت خود در طراحی بج سینه استفاده کنید، اما اگر شرکتی نوپا هستید که قصد دارید بیشتر برند و محصولاتتان را به مردم معرفی کنید در کنار لوگو از نام شرکت خود نیز برای طراحی بج سینه استفاده کنید.

استفاده از بج سینه تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟
 
• بج سینه تبلیغاتی در امر برندسازی و تبلیغات به شما کمک چشم‌گیری می‌کند. در نمایشگاه‌ها و همایش‌ها،
• استفاده از بج سینه تبلیغاتی تیم و گروه شما را از دیگران متمایز می‌کند.
• بج سینه تبلیغاتی زیبایی خاصی به لباس کارمندان و نمایندگان شرکت شما می‌دهد.
• برای هماهنگ شدن تیم یا کارمندان شرکتتان می‌توانید از بج سینه تبلیغاتی استفاده کنید.

اگر شما هم به متمایز بودن کارمندان و نمایندگان شرکت یا موسسه خود نسبت به دیگران در همایش‌ها، جلسات، نمایشگاه‌ها و ... اهمیت می‌دهید، سفارش بج سینه تبلیغاتی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. علاوه‌بر این شما با استفاده از بج سینه تبلیغاتی می‌توانید برند، خدمات و محصولات خود را به مردم معرفی کنید و همیشه در ذهن آن‌ها باقی بمانید. اگر تاکنون بج سینه تبلیغاتی را برای کارمندان و نمایندگان شرکت خود سفارش نداده‌اید، همین الان دست به کار شوید.

آفتابگیر تبلیغاتی

زمانی که شما می‌خواهید کلایی برای برند و نام تجاری خود تبلیغ کنید، به فکر یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت هستید و سعی دارید با کمترین هزینه محصول خود را برای دیگران ارائه کنید. شاید در زمان‌های قدیم تنها از رسانه‌ها کار تبلیغات را انجام میدادند و بعد‌ها به مرور زمان با استفاده از هر ابزاری که بتوان آن را برای استفاده به مردم هدیه کرد، رسیدند. تبلیغاتی که از سال‌های قبل مرسوم بوده است، تبلیغ به وسیله سررسید، خودکار، لوازم خانگی، لیوان و … بوده است، اما این وسایل به دلیل کاربرد محدودی که دارند نمی‌توانند تبلیغات گسترده‌ای را شامل شوند.

یکی از لوازم جانبی که برای هر خودرو لازم لازم است، آفتابگیر می‌باشد که با نصب آن هم می‌توان از تابش مستقیم نور آفتاب به اتاق خودرو جلوگیری کرد و هم به سلامتی و رفاه سرنشینان خودرو کمک کرد.

 آفتابگیر تبلیغاتی خودرو با چاپ آرم و لوگوی تبلیغاتی کالای شما بهترین و ارزان‌ترین تبلیغات محسوب می‌شود. با صرف هزینه اندک برای چاپ آفتابگیر تبلیغاتی و دادن این هدیه مفید به مشتریان خود می‌توانید یک شیوه بازاریابی مناسب برای کسب و کار خود فراهم کنید.

چاپ و مشخصات آفتابگیر تبلیغاتی

قابلیت چاپ لوگو و یا برند تجاری شما در سایز A۳ با رنگ و طرح دلخواه شما روی آفتابگیر وجود دارد. برای ماشین‌هایی که شیشه جلوی آن‌ها کوچکتر باشد آفتابگیر دایره مناسب است. مانند: پراید، سمند و پژو و برای ماشین‌های مدل بالاتر با شیشه‌های بزرگ‌تر آفتابگیر مربع پیشنهاد می‌شود. آفتابگیر با رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود که معمولا یک طرف آن رنگ طوسی ورنگ طرف دیگر به سلیقه مشتری بستگی دارد. چاپ آفتابگیر معمولا با چاپ دستی مانند چاپ سیلک اسکرین انجام می‌شود، اما ممکن است هر شرکتی با قابلیت‌ها و دستگاه‌های متفاوت این نوع خدمات را بطور دیگری ارائه کند.
 
تیشرت تبلیغاتی ارزانترین روش برای تبلیغ انواع سازمان‌ها
زمینه‌های فعالیت و امکانات تبلیغات سهیل

• واردات و توزیع انواع هدایای تبلیغاتی، با بیش از ۵۰۰ مدل متنوع از محصولات مختلف
• مجهز به دستگاه لیزر تمام اتوماتیک جهت حکاکی بروی انواع قطعات صنعتی، هدایای تبلیغاتی، با قابلیت حکاکی بروی انوع جنس‌ها از قبیل چوبی، فلزی، شیشه، پلاستیک، چرم، پارچه و غیره...
• مجهز به دستگاه برش لیزری CO۲، جهت ساخت انواع ماکت، جعبه‌های چوبی، پلکسی و ...
• مجهز به دستگاه چاپ لیزری چهار رنگ بروی انواع سطوح مختلف
• مجهز به آتیله طراحی و گرافیک، طراحی تخصصی کاتالوگ، بروشور، جعبه، مجله، لوگو وست اداری و ......
• مجهز به آتلیه عکاسی صنعتی، تهیه عکس‌های آتلیه‌ای و صنعتی از محصولات مختلف
 
ارتباط با تبلیغات سهیل: آدرس: تهران، خیابان پامنار، بالاتر از کوچه مروی، کوچه مشیر الخلوت غربی، کوچه خوئی، پلاک ۵، واحد ۲، شماره دفتر فروش: ۳۶۰۵۵۹۹۸-۰۲۱، همراه: ۰۹۱۲۵۱۰۶۳۶۸
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار