کد خبر: 967434
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
رضا ملک‌محمدی در مورد نتایج ضعیف تیم ملی اهداف پروازی ایران گفت: از نتایج به دست آمده ناراحت هستیم و دوست داشتیم نتایج بهتر از آن چیزی باشد که ثبت شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی ایران در جام جهانی فنلاند که حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را داشت، با کسب نتاج بسیار ضعیف از دور رقابت‌ها کنار رفت. بهترین نتیجه‌ای که تیراندازان ایران در دو بخش تراپ و اسکیت کسب کردند چهل و پنجمی جهان بود که نتیجه‌ای ناامید کننده است. رضا ملک‌محمدی، دبیر فدراسیون تیراندازی در مورد نتایج ضعیف تیم اهداف پروازی به ایسنا گفت: ما هم ناراحت هستیم و دوست داریم که نتایج بهتر از این بشود، اما نتایج همین بود که به دست آوردند.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیم اهداف پروازی که هیچ گاه شانس کسب سهمیه المپیک را نداشته با صرف هزینه‌های زیاد به فنلاند اعزام شد؟ گفت: نمی‌توانیم اینگونه بگوییم. هیچ کس نمی‌تواند بگوید شانس کسب سهمیه را نداشتیم. درهر کاری باید تلاش کرد تا به نتیجه رسید.

او در این مورد افزود: برای کسب سهمیه المپیک به همه رشته‌ها امید داریم. همه موارد را اولویت بندی می‌کنیم و به اندازه‌ای که نیاز باشد به رشته‌ها توجه داریم.

ملک محمدی بیان کرد: "از کرامات شیخ ما این است شیره را خورد و گفت شیرین است". ما هم قبل از خوردن شکر نمی‌توانیم بگوییم شیرین یا شور است، این بازیکنان در ایران رکورد‌های خوبی داشتند، اما در فنلاند نتایج خوب نبود. قطعا این نتایج را آنالیز و دلایل آن را بررسی می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار