کد خبر: 967405
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:
بیش از 6 هزار  دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری چشم‌ انتظار کمک خیران برای آغاز سال تحصیلی هستند.

بیش از 6 هزار  دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری چشم‌ انتظار کمک خیران برای آغاز سال تحصیلی هستند.

 قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی  ، با بیان اینکه بیش از 6 هزار  دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری چشم‌ انتظار کمک خیران برای آغاز سال تحصیلی هستد،گفت : امسال جشن عاطفه‌ها با شعار "با رنگ مهر رویایی بسازیم" در دو‌مرحله روز 7 و 8 شهریور در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه و همچنین ۱0 مهر ماه در سطح مدارس برگزار می شود.

وی افزود : امسال 110پایگاه در  مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد و بخشی از پایگاه‌های بسیج ‌ برای جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مردم استان  درسال گذشته بیش از سه میلیارد  تومان به صورت نقدی و کالایی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند، گفت : امسال کمیته امداد برای هر دانش آموز 400 هزار تومان به صورت نقدی و کالایی در نظر گرفته که بخشی از آن توسط امداد و بخشی با کمک خیران تأمین می شود.

وی از دریافت کمک‌های مردمی با استفاده از روش‌های نوین خبر داد و گفت : خیران و نیکوکاران می توانند با ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نصب اپلیکیشن سنا ، شماره گیری کد# ۰۸۶*۸۸۷۷* و یا از طریق سایت امداد کمک های خود را به حساب خانوارهای نیازمندواریز کنند.

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را ترویج فرهنگ انفاق و کمک به هم‌نوعان در بین خانواده ها و دانش آموزان عنوان و تصریح کرد: به منظور بهره مندی دانش آموزان از کمک‌های مردمی قبل از شروع سال تحصیلی این جشن در دو مرحله برگزاری می شود.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار