کد خبر: 967332
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: هسته پژوهشی محرومیت‌زدایی در دانشگاه‌های اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا از ظرفیت دانشگاه‌های استان در راستای توانمندسازی مددجویان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین دشتی در نشست خبری با اصحاب رسانه اردبیل اظهار داشت: ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار است و در این زمینه با توانمندسازی و خودکفایی اقتصادی مددجویان وضعیت مددجویان را به سطح مطلوب برسانیم.

وی با اشاره به این که 147 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان در نظر گرفته شده است بیان کرد: درصدد هستیم با تزریق به موقع اعتبارات برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی به شکل موفق عمل کرده و با جذب 100 درصدی تسهیلات بانکی در امر ارائه خدمات به مددجویان به شکل مناسب عمل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان کرد: با ارائه تسهیلات 4 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد می‌شود که برنامه‌ریزی در این زمینه برای ما حائز اهمیت بوده و امیدواریم بتوانیم با همکاری بانک‌های عامل در راستای خدمات‌رسانی به مددجویان ورود پیدا کنیم.

دشتی تصریح کرد: ظرفیت‌های دانشگاه‌های استان نیز در امرمحرومیت‌زدایی به‌کار گرفته می‌شود و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که در امر محرومیت‌زدایی گام‌های اساسی برداشته و در این زمینه به شکل مناسب و قابل قبول عمل کنیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی مطرح بوده و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: جشن عاطفه‌ها از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود که یک هزار و 200 مدرسه استان اردبیل در مرحله دوم میزان برگزاری این جشن خواهند بود و محوریت اصلی برگزاری این جشن تامین نیازهای دانش‌آموزان و خدمات‌رسانی به آنان است که امیدواریم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر