کد خبر: 967329
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده بزرگترین پیست اسکیت خاورمیانه در اردبیل احداث می‌شود که در حال حاضر این پروژه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، جمال پیله‌ور در بازدید از مجموعه ورزشی شهید آسمانی اردبیل اظهار داشت: براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده  بزرگترین پیست اسکیت خاورمیانه در اردبیل احداث می‌شود که در حال حاضر این پروژه 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از برگزاری مسابقات لیگ برتر گلبال در اردبیل خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده تا سالن شهید آسمانی ورزشگاه تختی اردبیل از تاریخ 7 تا 10 شهریورماه امسال میزبان این دوره از مسابقات باشد که در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با اشاره به میزبانی شایسته اردبیل از مسابقات ملی و بین‌المللی ورزشی نظیر والیبال ملت‌های جهان تصریح کرد:‌ در تداوم این میزبانی‌ها مسابقات کشتی فرنگی و قایقرانی المپیاد استعدادهای برتر زیر 16 سال هفته دولت در اردبیل برگزار می‌شود.

پیله‌ور با قدردانی از مشارکت  مردم در برنامه‌های ورزشی و حضور در باشگاه‌ها برای تشویق تیم‌های ورزشی افزود: در راستای ارائه خدمات ورزشی هر چه بیشتر به مردم منطقه زیرسخت‌های ورزشی در اردبیل در سال‌های اخیر رشد و توسعه مطلوبی داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل احداث تالار وزنه‌برداری، سالن طبقاتی مجموعه ورزشی تختی، زمین چمن مصنوعی هیر و زمین چمن مصنوعی روستای آراللو را از اقدامات در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی برشمرد و بیان کرد: برای رعایت قوانین و مقررات مربوط به باشگاه‌ها از ابتدای سال تاکنون بیش از 250 مورد بازرسی از این باشگاه‌ها انجام شده که این نظارت‌ها تداوم می‌یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر