کد خبر: 967297
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: مسابقات گرندپری تکواندو ژاپن میدان سختی است و ما می‌دانیم که کجا می‌رویم و از سختی راه باخبر هستیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: دومین مرحله مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از ۲۲ تا ۲۴ شهریورماه به میزبانی کشور ژاپن برگزار خواهد شد و مردان ملی‌پوش کشورمان از ۱۷ مردادماه تمرینات خود را برای حضور در این رویداد آغاز کردند و با ترکیبی شش نفره به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

فریبرز عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که شرایط ملی‌پوشان اعزامی به این مسابقات در طول برگزاری اردو‌ها چطور بوده است، گفت: خدا را شکر بچه‌ها در طول تمرینات خیلی سخت و جدی کار خود را پیگیری می‌کنند تا در دومین مرحله مسابقات گرندپری ژاپن با آمادگی لازم وارد شیاپچانگ شوند. مسابقات در چهار وزن برگزار می‌شود و هر کشوری در هر وزن می‌تواند دو نفر به این مسابقات اعزام کند. ما وزن منهای ۸۴ کیلوگرم را به خاطر شرایطی رنکینگی که بچه‌ها دارند حذف کردیم و نفرات اول تا چهارم المپیک که سه نفر در این اوزان تلاش می‌کنند به رنکینگ پنجم برسند را به مسابقات اعزام می‌کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: آرمین هادی‌پور در رنکینگ پنجم، سجاد مردانی در رنکینگ ششم و میرهاشم حسینی در رنکنیگ دهم قرار دارند. این نفرات باید تلاش کنند تا در سه مسابقات پایانی رنکینگ پنجم را کسب کنند که اگر به این جایگاه برسند سه سهمیه المپیک ما قطعی می‌شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سؤال که آیا نفرات دیگری هم به عنوان نفرات ذخیره داریم یا خیر، گفت: بله، ما سه نفر دیگر را دارمی و آن‌ها در این فرصت باقیمانده در رنکنیگ زیر ۲۰ قرار دارند. اگر خدای ناکرده سه نفر اول که سهمیه را کسب می‌کنند آسیب ببینند ما می‌توانیم از سه نفر دیگری که در اختیار داریم که آن‌ها در رنکینگ زیر ۲۰ هستند جایگزین آن نفرات کنیم. فرزان عاشورزاده، سروش احمدی و سعید رجبی این سه نفر هستند.

عسگری در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید که سه مرحله باقیمانده مسابقات گرندپری واقعاً رقابت‌ها برای همه تکواندوکاران دشوار خواهد شد و کسب امتیاز کار بسیار سختی است؟ خاطرنشان کرد: قطعاً کسب امتیاز در این سه رویداد راحت نیست. کار، کار سختی است. تکلیف ما برای حضور در المپیک بعداز این سه مرحله مشخص می‌شود. همه برای کسب سهمیه المپیک می‌آیند و اینطور نیست که فکر کنیم فقط ما به دنبال کسب سهمیه هستیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: خدا را شکر تمرینات ملی‌پوشان در طول این مدت خیلی خوب بوده و شرایط همه بچه‌ها ایده‌آل است. همه چیز به روز مسابقات برمی‌گردد. انشاءالله در روز مسابقات روز، روز ملی‌پوشان باشد و ما بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه صحبت‌های خود از مسیر دشوار کسب سهمیه المپیک گفت: واقعاً میدان، میدان سختی است. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا امتیاز لازم را بگیریم. می‌دانیم کجا می‌رویم و از ساختی راه باخبر هستیم. این مسیر آخری است که ما تا پایان سال طی می‌کنیم جایی ایستاده‌ایم که همه روی آن مسابقات حساب و کتاب کرده‌اند تا امتیاز المپیک را بگیرند. همه کشور‌ها کار می‌کنند و ما تنها نیستیم که کار می‌کنیم. در هر صورت ما همگی سعی کرده‌ایم تا به هدف‌مان برسیم. بچه‌ها را نیز از لحاظ روحی و روانی آماده مسابقات پیش‌رو کرده‌ایم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار