کد خبر: 967179
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
سردار غلامرضا سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج، یکی از مهمترین فرمول‌های حل مشکلات کشور است و روحیه و معرفت بسیج باعث پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شد که باید چنین روحیه ای، حفظ شود.
سرویس سیاسی جوان آ‌نلاین:‌ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هم اندیشی مسئولان استانی سازمان حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولان زیارتگاه‌های دفاع مقدس که در سالن رضوی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه بسیج، یکی از مهمترین فرمول‌های حل مشکلات کشور است، گفت: روحیه و معرفت بسیج باعث پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شد.
وی ادامه داد: ما یک مکتب دفاعی در کشورمان داریم که برگرفته از سبک انقلاب اسلامی است که موجب پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد و همین سبک، باعث پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه در مقابل داعش گردید.
سردار سلیمانی تاکید کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در کشور یکی از کار‌های ماندگار و اثرگذار فرهنگی در کشورمان است و برگزاری یادواره شهدا نیز یکی از اقدامات موثر در جهت ترویج سبک زندگی شهداست و باید سعی کنیم که مشارکت مردمی در برگزاری این گونه یادواره‌های شهدا افزایش پیدا کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما باید بیش از پیش قدردان انقلاب اسلامی باشیم چرا که این انقلاب مردمی به همین سادگی میسر نشده است.
وی ادامه داد: رمز پیروزی ما در دوران مبارزه با رژیم پهلوی و دوران دفاع مقدس، یک رمز الهی است که باعث پیروزی ما در مقابل رژیم‌هایی گردید که قدرت زیادی داشتند، اما نتوانستند در مقابل همت و اراده محکم مردم کشورمان ایستادگی کنند و در نهایت شکست خوردند و این در حالی است که در اوج قدرت بودند.
سردار سلیمانی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با ناآرامی‌هایی در کردستان توسط ضدانقلاب مواجه بودیم و بعد از آن، رژیم بعث عراق به کشورمان حمله کرد و هشت سال دفاع مقدس آغاز گردید، اما این شهدا و مردم بودند که با حضور داوطلبانه شان در جبهه‌های حق علیه باطل، از دفاع مقدس یک فرصت و یک گنجینه ساختند؛ گنجینه‌ای که همچنان ترویج فرهنگ آن می‌تواند بیمه کننده انقلاب اسلامی و کشورمان از توطئه‌های دشمنان اسلام باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضفعین خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس، پیر و جوان به صورت داوطلبانه پا در میدان نبرد گذاشتند تا در پیروزی در دفاع مقدس، نقش داشته باشند و نگذارند که دشمن به خاک کشورمان تجاوز کند که باید تلاش کنیم چنین فرهنگ و معرفتی همچنان در نسل‌های امروزی و آینده جریان داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار