کد خبر: 967164
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
والیبال قهرمانی جهان - تونس
هر چند با باخت برابر ایتالیا به دوره بعد والیبال قهرمانی جهان صعود کردیم، اما مصدومیت یکی از بهترین بازیکنان ما در این بازی قطعا تیم را در این مرحله با مشکل رویرو خواهد کرد تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است و برای تکرار قهرمانی پا به این رقابت‌ها گذاشته است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: محمد وکیلی سرمربی تیم ملی درباره بازی با ایتالیا گفت: بازی سنگین وسختی برای ما شد چرا که در همان امتیاز اول مچ بازی امیر حسین توخته پیچید و نتوانست ادامه دهد برای همین بچه‌ها با یک شوک روبرو شدند و نتوانستند بازی همیشگی شان را ارائه کنند.
 
وکیلی: مصدومیت توخته به ما شوک وارد کرد
وی افزود: وقتی یک تیم یک بازیکنش را از دست می‌دهد تیم ناخداگاه دچار مشکل می‌شود و از لحاظ روحی با مشکل مواجهه می‌شود. همین کافی بود تا نتوانیم در ست اول بازی خوبی را انجام دهیم. در نیمه دوم هم بازی خوب ایتالیا وتحت تاثیر قرار گرفتن بچه‌ها باعث شد تا ست را واگذار کنیم. هر چند با تلاش و غیرت بچه‌ها ست سوم را بردیم، اما انصافا دیگر امرژی برای تیم نمانده بود که بتواند توان مقابله برابر ایتالیا را داشته باشد و ست چهارم را در روز خوب ایتالیه که بسیار عالی بازی می‌کردند واگذار کردیم.
وکیلی در ادامه اظهار داشت: مصدومیت توخته تاثیر زیادی در باخت ما داشت و تیم ما به لحاظ روانی و فنی نتوانست به بازی برگردد. ضمن اینکه ایتابا عالی بود و به نظرم نتیجه‌ای که رقم خورد عادلانه بود و برد حق ایتالیا یود.
سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: ما در این بازی نقاظ ضعف زیادی داشتیم که باید نقاط ضعف را شناسایی کنیم و ترکیب اصلی خود را پیدا کنیم. به هر حال باید به این فکر کنیم که در پلی‌آف کار سختی داریم و شاید توخته به بازی‌های بعدی نرسد و باید فکر کنیم چگونه جای خالی او را پر کنیم. ما فردا ساعت ۱۹/۳۰ به مصاف تیم کوبا می‌رویم و امیدوارم بچه‌ها به نتیجه دلخواه دست یابند.

برنامه کامل این بازی‌های والیبال قهرمانی جهان
ایتالیا – چین‌تایپه
ژاپن – کره‌جنوبی
جمهوری چک – بلاروس
مصر – نیجریه
روسیه – آلمان
ایران – کوبا
برزیل – بلغارستان
آمریکا – آرژانتین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار