کد خبر: 967157
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل:
رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده همایش تخصصی «ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری» در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد شعبان‌پور در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده همایش تخصصی «ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری» در اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:‌ این همایش به صورت تخصصی در 30 مهرماه امسال در استان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند تا پنجم شهریورماه امسال نسبت به ارسال مقالات خود به دبیرخانه همایش اقدام کنند.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل آدرس دبیرخانه همایش را خیابان دانشگاه، ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل، عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل اعلام کرد و افزود: مقالات ارسالی به دبیرخانه باید در محورهای همایش ارائه شود.

شعبان‌پور مقالات مورد پذیرش در این همایش را شامل بخش‌های چکیده، مقدمه، هدف، روش، متن، نتیجه‌گیری و منابع برشمرد و تصریح کرد: برخی محورهای همایش شامل نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری و مبانی نظری، رویکردها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری است.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل  ضرورت تحقق جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری،  جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در  آن، الزامات آموزشی، پژوهشی و مهارتی ناجا  در تحقق جامعه اسلامی و نقش و جایگاه سازمان‌ها، نهادها، مراکز نظامی و انتظامی، آموزش فرهیختگان استان در تحقق جامعه اسلامی را از دیگر محورهای همایش عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر