کد خبر: 967139
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل که از چهره‌های جنگ طلب این کشور محسوب می‌شود با انتشار پیامی، به اقدام فرانسه در دعوت از «محمد جواد ظریف» برای حضور در محل برگزاری نشست جی ۷ واکنش نشان داد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «نیکی هیلی» در این پیام که در توئیتر منتشر شده آورده است: این برای رئیس جمهور دونالد ترامپ و سایر رهبران جی ۷ توهین آمیز است. ایران از تروریسم در هرجایی حمایت کرده و همچنان شعار مرگ بر آمریکا می‌دهد. اقدام ماکرون در این کار (دعوت از ظریف) بسیار ریاکارانه بود.

عصر روز گذشته محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، به دعوت همتای فرانسوی خود در محل برگزاری نشست جی ۷ حاضر شد و بدنبال آن کاخ الیزه طی بیانیه‌ای مذاکرات رئیس‌جمهور و وزیر خارجه این کشور با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران را «مثبت» برشمرد.

در بیانیه دفتر ریاست جمهوری فرانسه آمده است که پاریس به رایزنی با تهران ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است که وزیر خارجه کشورمان طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: در حاشیه اجلاس گروه هفت با امانوئل مکرون دیدار کردم پس از رایزنی‌هایی که با وزیر خارجه فرانسه داشتم.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: دیپلماسی فعالانه ایران برای دستیابی به همکاری‌های سازنده ادامه دارد.

وی در ادامه آورده است: در حاشیه اجلاس گروه هفت با امانوئل مکرون دیدار کردم پس از رایزنی‌هایی که با وزیر خارجه فرانسه داشتم. سپس نشستی مشترک با نماینده‌های بریتانیا و آلمان داشتم. راه پیش رو سخت است، اما ارزش تلاش کردن دارد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
هیئت برجام یک بار دیگر نیز به آمریکائیها توهین یزرگی کرده بود همانجا که یک خودکار به طرف هیئت آمریکایی پرت کرده بود
تازه میگویند با حساب کردن کل هزینه هتل کوبورگ نگذاشته آمریکائیها از دلارهایشان کوچکترین بهره ای ببرند افتخارات این هیئت خیلی فراتر از انتظار است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار