کد خبر: 967084
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
هشدار پلیس به سلبریتی‌ها
رئیس پلیس تهران به سلبریتی‌ها درباره داشتن بادیگارد هشدار داد و آن را غیرقانونی دانست.
محمد صادقی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: چند روز پس از انتشار تصاویر بازیگران و تلویزیون که در رفت و آمد در سطح شهر از بادیگارد و محافظ شخصی استفاده می‌کنند، پلیس نسبت به این اقدام در حال گسترش واکنش نشان داد. سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره استفاده برخی سلبریتی‌ها از بادیگارد‌های شخصی، اظهار کرد: در کشور نه بادیگارد داریم و نه چنین مجوزی برای افراد صادر کرده‌ایم و هرگونه اقدام در این رابطه غیرقانونی و خلاف است. فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ممکن است فردی بخواهد از شخص دیگری در رفت‌وآمدهایش استفاده کند، اما بادیگارد‌ها هیچ رسمیت و مجوزی ندارند.

وی متذکر شد: پلیس هیچ گونه امکانات دفاع شخصی به افرادی که با عنوان بادیگارد اقدام به فعالیت می‌کنند، نداده و نخواهد داد. تردد همراه با محافظان شخصی که اغلب دارای بدن‌های ورزیده و عضلانی هستند، باعث جلب توجه و به نوعی ابراز وجود و شخصیت در میان سلبریتی‌ها تبدیل شده است. در اغلب تصاویر منتشر شده از چهره‌های مشهور سینما و موسیقی، همراهی افرادی با عنوان محافظ شخصی دیده می‌شود. این رفتار حتی در میان اینفلوئنسر‌ها و بازیگر‌های گمنام سینما نیز در حال گسترش است و داشتن بادیگارد به بخشی از ادا‌های سلبریتی بودن تبدیل شده است.

نکته جالب این است که بعضاً دیده شده حضور یک سلبریتی در یک فضای عمومی صرفاً به این دلیل به چشم آمده است که چند بادیگارد با فیگور‌های خاص دور وی حلقه زده و او را در کانون توجه قرار داده‌اند.

تصویر حضور شیلا خداداد در مراسم رونمایی از کتاب همراه با محافظان یا رفتن بهنوش بختیاری به یک جنشن همراه با بادیگاردهایش واکنش‌های زیادی را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی داشته است.

بعضی از سلبریتی‌ها نیز به جای استفاده از مردان قوی هیکل از زنان برای محافظت از خودشان استفاده می‌کنند. دکتر عبدالله گنجی با انتشار توئیتی در این باره می‌نویسد: «جامعه‌شناسان درباره پدیده نوظهور بادیگارد زن سلبریتی اظهار نظر کنند. لزومش چیست؟ دشمنانی دارند و ما نمی‌دانیم یا دچار توهم شده‌اند با تعدادی فالور. فکر می‌کنند ایران و جهان تمام قامت آن‌ها را مشاهده می‌کنند و حسودند یا از دویدن چند تا مرد دنبال خود لذت می‌برند یا پول اضافی یا اسید...»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
1
اگراین افرادبه میزان درآمدمالیات می دادنددیگرپول اضافی برای این ریخت پاشهانداشتند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار