کد خبر: 967066
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
رئیس مجلس شورای اسلامی از رئیس قوه‌قضائیه خواسته است تا دو نماینده بازداشتی مجلس با قید وثیقه آزاد باشند و به زندان نروند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از جلسه غیر علنی صبح امروز (یکشنبه، ۳ شهریور) پارلمان، گفت: در این جلسه که در کمتر از ۱۰ دقیقه برگزار شد، آقای لاریجانی توضیحاتی درباره دو نماینده‌ای که اخیرا بازداشت شده‌اند، ارائه داد.

وی افزود: آقای لاریجانی در این جلسه گفت که "درست نیست که با بازداشت این دو نماینده قضاو‌ت‌هایی صورت گیرد و کلیت مجلس را با این قضاوت‌ها زیر سؤال ببریم؛ نباید به‌گونه‌ای صحبت شود که آبروی مجلس خدشه‌دار شود".

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: آقای لاریجانی در این جلسه از آقای رئیسی، رئیس قوه‌قضائیه خواست تا دقت شود که این دو نماینده بتوانند با وثیقه آزاد شوند و تا زمان رسیدگی به موضوع این‌ها زندانی نشوند.

طی روز‌های اخیر فریدون احمدی و محمد عزیزی، اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به اتهام اخلال در بازار خودرو از سوی دستگاه قضایی بازداشت و روز گذشته (شنبه، ۲ شهریور) با قید وثیقه آزاد شده‌اند.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
France
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
باید دید در این چند سال اخیر چقدر آبروی مجلس حفظ شده است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
وقتی خود نماینده میخواد آبروی مجلس و مملکت بره بقیه چی کارن؟ درستش اینه که برای حفظ آبروی مجلس و مملکت این جور نماینده ها از مجلس و ایران اخراج بشن یا تو زندون بمونن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
بعله
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
1
متاسفم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار