کد خبر: 967033
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
سردار سلیمانی خبر داد:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ترسیم و ارائه نقشه راه بسیج تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: این نقشه راه به عنوان شاه بیت در اختیار همه بسیجیان در همه اقشار قرار می‌گیرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی امروز در همایش اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه قم، تهران، خراسان رضوی و اصفهان در مشهد اظهار داشت: بسیج در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است و هر چند که در بیانیه گام دوم به بسیج اشاره‌ای نشده است، ولی این قشر بر خود لازم میداند نقش تضمینی در تحقق این بیانیه داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت سخت ملت عزیزمان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: امروز در مکتب دفاعی در شرایط خوبی قرار داریم بطوریکه هم اکنون دارای یک نظام تکمیلی امنیتی هستیم.

وی ضمن تاکید بر سازماندهی پایگاه‌های مقاومت بسیج ابراز داشت: ۵۴ هزار پایگاه مقاومت بسیج در کشور فعال است که برخی از آن‌ها بیرون از مساجد تشکیل شدند که بایستی آن‌ها را وارد مساجد کنیم چرا که پایگاه‌های بسیج نقطه جوشان سازماندهی جوانان و نوجوانان است.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: بسیج یرای رسیدن به اهداف خود در راستای بیانیه گام دوم باید یک آسیب شناسی نسبت به خود داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیج در مراکز استان‌ها از سازماندهی ضعیف‌تری نسبت به شهرستان‌ها و مناطق روستایی برخوردار است، تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های جدیدی نیز باید برای اعتلای بسیج صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور یاداور شد: ما در اقشار بسیج جذب مناسبی نداریم و از تجربیات به خوبی استفاده نکرده ایم. سازمان بسیج اساتید نسبت به شهرستان‌ها فاقد تناسب است که باید این مسائل رفع شود.

وی از ترسیم و ارائه نقشه راه بسیج تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: این نقشه راه به عنوان شاه بیت در اختیار همه بسیجیان در همه اقشار قرار می‌گیرد.

سردار سلیمانی در ادامه به مرمت و ساخت و بازسازی بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور اشاره کرد و از تحویل واحد‌های تعمیری تا پایان شهریورماه خبر داد.

وی گفت: ساخت ۴۰ هزار واحد محرومیت زدایی پایگاه بسیج در سال گذشته برنامه‌ریزی شد که حدود ۲۰ هزار واحد از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است، این نیز رویکردی قابل اعتناست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار