کد خبر: 967023
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
با ارائه نزدیک 450 مقاله
کنفرانس فیزیک ایران و بیست و سومین همایش دانشجویی فیزیک، طی روزهای ۴ تا ۷ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

سهراب احمدی دبیر کمیته اجرایی کنفرانس فیزیک ایران و بیست و سومین همایش دانشجویی فیزیک اظهار داشت: کنفرانس فیزیک ایران و بیست و سومین همایش دانشجویی فیزیک، با حضور حدود 700 نفر از اساتید، محققان، دانشجویان و فعالان این حوزه به مدت چهار روز به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

رئیس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه در ادامه با تاکید بر اینکه کنفرانس فیزیک ایران بزرگترین گردهمایی ملی فیزیکدانان کشور است که به صورت سالانه توسط انجمن فیزیک ایران و باهمکاری دانشگاههای مختلف کشور برگزار می شود، تصریح کرد: امسال پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز میزبان کنفرانس فیزیک ایران و بیست و سومین همایش دانشجویی فیزیک خواهد بود.

وی با بیان اینکه کنفرانس از روز دوشنبه 4 شهریور 98 شروع خواهد شد و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: حدود هفتصد نفر برای شرکت در این کنفرانس ثبت نام کرده اند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تعداد مقالات رسیده در این کنفرانس اظهار داشت: در این همایش 85 مقاله به صورت سخنرانی و 363 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

به گفته وی کمیته اجرایی کنفرانس فیزیک 98 با جلب حمایت و مشارکت  صاحبان صنایع و مراکز مختلف علمی و پژوهشی مانند صندوق حمایت از پژوهشگران، شرکت پالایش نفت تبریز، پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، موسسه آموزش و تحقیقاتی صنایع دفاعی، شرکت خزر ترانسفو، شرکت ریخته گری تراکتور سازی تبریز، رصدخانه ملی ایران و مدیریت بانک تجارت استان آذربایجان شرقی، بستر لازم برای ایجاد ارتباط بین متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی از یک سو و مراکز فعال صنعتی و پژوهشی از سوی دیگر را فراهم نموده است.

احمدی با اشاره به دیگر برنامه های جنبی این کنفرانس یادآور شد: در طول برگزاری کنفرانس برنامه های جانبی شامل ایجاد غرفه های معرفی خدمات و محصولات صنایع مختلف، برنامه های رصدی در بزرگترین رصدخانه کشور و تورهای تبریز گردی نیز برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر