کد خبر: 966973
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در دیدار با امام جمعه آسارا:
امام جمعه بخش آسارا در معیت جمعی از مسئولین این بخش با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و رئیس منابع طبیعی شهرستان کرج دیدار و گفتگو نمودند.

نظر به اهمیت منابع طبیعی و آموزه های دینی، ضمن هماهنگی های صورت گرفته دیدار صمیمی امام جمعه بخش آسارا با حضور مسئولین این بخش در محل دفتر مدیرکل منابع طبیعی استان البرز صورت پذیرفت.

حفظ منابع طبیعی یک ارزش الهی است

در این دیدار امام جمعه آسارا با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم، آیات فراوانی در نگوهش اسراف و نعمت ها آورده است، تاکید کرد: حفظ منابع طبیعی یک ارزش الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری؛ با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید فراوانی بر حفظ منابع طبیعی دارند، گفت: معظم له علاوه بر اینکه پیوست فرهنگی را مهم می شمارند بر پیوست زیست محیطی نیز تاکید دارند.

امام جمعه آسارا ضمن بیان مسائل و مشکلات اهالی و روستائیان روستاهای آن بخش بالاخص روستاهای آزادبر، آسیابدرگاه و... از مقامات و مسئولان اداره کل منابع طبیعی استان البرز خواست در ترویج فرهنگ حفظ و حراست از منابع طبیعی پیشگام باشند.

وی همچنین استفاده از روش های مختلف علمی و تبلیغی برای حفاظت از عرصه های طبیعی را ضروری دانست.

حجت الاسلام انصاری افزود: مسئولان و متولیان امر باید با پدیده زمین خواری و زمین خواران باید براساس قانون عمل نمایند و در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

برپایی میز خدمت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز در محل مصلای بخش آسارا

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز نیز در این نشست صمیمی یکی از دغدغه های امروز جامعه را چگونگی حراست از منابع طبیعی برشمرد و گفت: سخنرانی ائمه جمعه و روشنگری مردم از سوی آنان در خصوص راه های ترویج، حفظ و حراست از منابع طبیعی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

حامد فرضی با اشاره به گستردگی عرصه های منابع طبیعی تحت مدیریت این اداره کل افزود: از 517 هزار هکتار عرصه استان البرز 370 هزار هکتار را عرصه های منابع طبیعی تشکیل می دهند و در بحث حفظ و حراست از این عرصه ها از طرفی بایستی از جایگاه اعتقادی و از طرفی از موضع حاکمیتی برخورد کنیم.

وی؛ منابع طبیعی را از مصادیق حق الناس عنوان کرد و گفت: باید به درستی از این حق الناس حراست کنیم و آن را به نسل آینده انتقال دهیم.

براساس این گزارش/ درروز جمعه هشتم شهریورماه سالجاری میز خدمت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز در محل مصلای بخش آسارا با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان و معاونین ایشان و رئیس منابع طبیعی شهرستان کرج جهت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی برپا می گردد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی استان البرز، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کرج، بخشدار و شورای شهر بخش آسارا نیز از حاضرین در این جمع بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار