کد خبر: 966963
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
مدیرکل کمیته امداد اصفهان:.
مدیر کل کمیته امداد اصفهان از افتتاح صد و هفتمین مرکز نیکوکاری این نهاد خبرداد و گفت: امیدواریم تا انتهای امسال شمار این مراکز به ۲۴۵ برسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: شمار این مراکز در انتهای سال گذشته ۸۸ مرکز بود که با همکاری خیران، معتمدان محلی و ائمه جمعه و جماعت شمار این مراکز به ۱۰۷ مرکز رسیده و ۳۸ مرکز دیگر نیز در شرف راه اندازی هستند.

وی برنامه کمیته امداد اصفهان برای گسترش مراکز نیکوکاری را مبتنی بر افزایش مشارکت اجرایی مردم در عرصه خیر و احسان دانست و گفت: امیدواریم تا انتهای سال جاری شمار مراکز نیکوکاری در استان اصفهان به ۲۴۵ برسد.

متین پور میزان کمک جمع‌آوری‌شده توسط مراکز نیکوکاری در پنج‌ماهه نخست امسال را بیش از ۱۴ میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این میزان کمک در میان ۱۴ هزار و ۶۰۰ نیازمند تحت پوشش این مراکز توزیع‌شده است.

وی افزود: ۱۱ هزار و ۱۵۰ نیکوکار و خیر اصفهانی نیز در سرتاسر استان با این مراکز همکاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه تخصصی ساز‌ی فعالیت در عرصه خیر و احسان از دیگر اولویت‌های این نهاد است، گفت: به‌زودی چهار مرکز تخصصی امور آموزشی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: پنج مرکز نیکوکاری نیز در حوزه علمیه خواهران برای حمایت از طلاب نیازمند، تبلیغ امور فرهنگی و کمک به گسترش فرهنگ انفاق فعال‌شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر