کد خبر: 966830
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8 خبر داد:
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8 از اجرای طرح زوج و فرد خودروها از روز شنبه دوم شهریور در محدوده مرکزی شهر تبریز خبر داد.

رضا محمدی با اعلام این خبر گفت: در اثر محدودیت ترافیکی، فقط خودروهای شخصی اجازه ورود به محدوده طرح را ندارند و ناوگان حمل و نقل عمومی بدون محدودیت می توانند در محدوده تردد کنند.
محمدی محدوده اجرای این طرح ترافیکی را  حدفاصل چهار راه شريعتي تا ميدان شهرداري، خيابان امام از ابتداي خيابان خاقاني تا ميدان دانشسرا، خيابان شريعتي جنوبي تا چهارراه 17 شهريور، 17شهريور تا چهارراه باغشمال و ارتش جنوبي، ابتداي خيابان شهيد مطهري (راسته کوچه) از سمت چايکنار تا پل قاري و تقاطع خيابان‌هاي فلسطين و جمهوري اسلامي اعلام کرد.
وی مزیت اصلی اجرای این طرح را کاهش حجم خودرو در محدوده مرکزی شهر و افزایش تقاضای استفاده از حمل ونقل عمومی در این محدوده دانست و افزود: ترافیک موجود در هسته مرکزی شهر، یکی از مشکلاتی است که شهروندان در بعضی مواقع بخصوص در پیک ترافیک، با آن دست به گریبانند و  با اجرای این طرح علاوه بر روان سازی ترافیک در محدوده مرکزی شهر، افزایش ایمنی عابران پیاده و کارایی حمل و نقل عمومی را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر