کد خبر: 966698
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
بوریس جانسون در دیدار با امانوئل مکرون، نخست وزیر فرانسه، در زمان حضور خبرنگاران در یکی از اتاق‌های کاخ الیزه با آن‌ها شوخی می‌کند و برای مدت کوتاهی پای خود را روی یکی از میز‌ها دراز کرد.
به گزارش سرویس بین الملل جوان آنلاین به نقل از رویترز، بوریس جانسون که هرگز در دوره حیات سیاسی خود از دلقک بازی شرم نکرده، در زمان حضور خبرنگاران در یکی از اتاق‌های کاخ الیزه با آن‌ها شوخی می‌کرد و برای مدت کوتاهی پای خود را روی یکی از میز‌ها دراز کرد. دقایقی پیش از ثبت این «بی‌نزاکتی سیاسی»، امانوئل ماکرون ضمن رد تجدید نظر کلی در توافق برکزیت تاکید کرده بود که مدت زیادی تا مهلت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا باقی نمانده است.
 
بی‌ادبی نخست وزیر انگلیس مقابل ماکرون+ عکس
 
این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فرانسه به شدت جنجالی شده است. در حالی که بسیاری از کاربران به ویژه در توئیتر این حرکت بوریس جانسون را توهین به فرانسه و ماکرون دانسته‌اند، روزنامه پاریزین، ماجرا را به نقل از تام راینر، خبرنگار اسکای نیوز به شکل دیگری روایت کرده است.
 
بنا بر این روایت، آقای ماکرون در همان زمان توضیح می‌داده که با توجه به اندازه این «میز عسلی» می‌توان پا را روی آن دراز کرد. نخست وزیر بریتانیا هم بلافاصله پس از شنیدن این جمله، پایش را برای لحظاتی روی میز می‌گذارد. پاریزین نتیجه گرفته که این حرکت «توهین آمیز» نبوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار