کد خبر: 966675
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از افتتاح 111 پروژه برق رسانی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

عادل کاظمی اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتبار بالغ بر 200 میلیارد ریال در سه شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها بخشی از اقداماتی است که از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال توسط همکاران این شرکت انجام یافته است.

کاظمی ادامه داد: این پروژه‌ها مربوط به بخش‌های توسعه و احداث شبکه برق، بهینه‌سازی شبکه‌های برق، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، ایجاد قدرت مانور، توسعه فیدر، کاهش تلفات و نیرو رسانی است که تقدیم امت همیشه در صحنه می‌شود.

کاظمی افزود: 87 پروژه با اعتبار بیش از 162 میلیارد ریال در شهرستان تبریز، 14 پروژه با اعتبار 18 میلیارد ریال در شهرستان آذرشهر و 9 پروژه با اعتبار بیش از 13 میلیارد ریال در شهرستان اسکو توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: شهیدان والامقام، رجایی و باهنر باید الگوی تمام کارمندان و دولت مردان باشند چرا که منش و رفتار آنها در خدمت به مردم، نمونه واقعی یک خادم صدیق ملت بود.

کاظمی خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز محدود به ایام خاص نبوده و همکاران این شرکت به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا برق پایدار و مطمئن را در اختیار شهروندان قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر