کد خبر: 966289
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
تحقیقات پلیس تهران برای بررسی علت مرگ خرده‌فروش موادمخدر که با اصابت ضربه پیچ‌گوشتی به کام مرگ رفته در جریان است.
به گزارش جوان، ساعت یک بامداد دیروز قاضی کامران رضوانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد از مرگ مشکوک مرد جوانی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در بیمارستان شهدای یافت‌آباد با جسد مرد ۳۴ ساله‌ای به نام حمید روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت، با اصابت ضربه جسم نوک تیزی مانند پیچ‌گوشتی به زیر شکمش به قتل رسیده است.
بررسی‌ها نشان داد که لحظاتی قبل همسایه‌های مرد فوت شده پیکر خونی و نیمه جان وی را در پارکینگ خانه‌شان حوالی سعیدآباد پیدا و به بیمارستان منتقل می‌کنند. یکی از همسایه‌ها گفت: حمید با دو نفر از دوستانش داخل کوچه در حال حرف زدن بود که ناگهان دستش را به شکمش گرفت و به داخل پارکینگ آمد. وقتی بالای سرش رفتیم و در حالی که زنده بود و می‌توانست حرف بزند، درباره درگیری با دوستانش حرفی نزد.
مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند حمید از خرده‌فروشان موادمخدر و معتاد است که مدتی است تزریق می‌کند. در حالی که بررسی‌ها حکایت از این داشت، وی در حادثه‌ای به قتل رسیده است. تیم پزشکی اعلام کرد به احتمال زیاد خونریزی شدید و سوراخ به‌وجود آمده زیرشکم حمید به خاطر ترکیدگی رگ اصلی شکم بر اثر تزریق مکرر در آن نقطه است. بدین ترتیب پس از اعلام نظریه پزشکی جسد به دستور قاضی رضوانی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد. تحقیقات تا روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه از سوی مأموران ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار