کد خبر: 966243
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
سانسور حواشی فوتبال ۷ نفره
 تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان که چندی قبل عازم اسپانیا شد تا در جام جهانی شرکت کند، گویا بمبی از اتفاقات عجیب و غریب و حتی تاسف برانگیز بوده که سانسور شده است!
سرویس ورزشی جوان آنلاین : این تیم که چندی قبل به این رویداد بین المللی اعزام شد و انتقاداتی جدی نیز به این اتفاق وجود دارد که در جای خود به آن خواهیم پرداخت، گویا آبستن اتفاقات و حواشی بوده که به تهران مخابره نشده است.
گویا در یکی از بازی‌های پایانی تیم ملی کشورمان شاهد حواشی بوده ایم که تا کنون سانسور شده است. اکنون باید پرسید که چه اتفاقاتی در اسپانیا روی داده و واقعیت چیست؟ آیا صحت دارد که خشونت و رفتار نامناسب برخی ملی پوشان به حدی بوده که شاهد اخراج برخی در این دیدار بوده ایم؟ آیا این بازی به درگیری و رقم خوردن صحنه‌های نامطلوب منتهی شده؟ آیا واقعیت دارد که میان یکی از مدیران تیم با مسئولان سازمان جهانی فوتبال هفت نفره درگیری روی داده؟ آیا محرومیت یک بازیکن تیم ملی کشورمان از رویداد‌های بین المللی صحت دارد؟ آیا حواشی این تیم، مربوط به این دیدار بوده یا در بیرون از زمین هم نامنظمی و رفتار‌های خارج از عرف دیده شده است؟ و ...
سوالات بسیار است و جواب‌های غیررسمی هر دلسوزی را با بهت و حیرت مواجه می‌کند. اکنون بر کمیته ملی پارالمپیک به عنوان متولی این حوزه و وزارت ورزش و جوانان است که در این باره ورودی جدی کنند تا واقعیت‌ها مشخص شود. فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اکنون باید پاشخگو باشد که در اسپانیا اتفاقی روی داده یا تمام این موارد، فاقد صحت است. البته، امیدواریم تمام این اخبار تکذیب شود؛ اما به نظر می‌رسد باید بسیار نگران بود. منتظر موضع رسمی نهاد‌های ذیربط در این باره هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار