کد خبر: 966238
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
فرماندار شهرستان ویژه مراغه
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه با تاکید بر تلاش مسوولان برای رفع دغدغه‌های مردم گفت: توسعه، اشتغال و رفع مشکلات موجود با مشارکت مردمی و همت مسئولان ممکن است.

حمید شکری  در جلسه شورای اداری مراغه افزود: برای رفع مشکلات موجود، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان نباید منتظر بمانند بلکه با اقدامی عملی و جدی در مسیر رشد و بالندگی و رفع موانع موجود تلاش و اهتمام کنند.
وی ادامه داد: با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای، هم اکنون حرکت‌های مناسبی با تامین و تخصیص بودجه لازم برای ادامه طرح های عمرانی در این شهرستان انجام شده است.
شکری اضافه کرد: تخصیص بودجه ۱۳۰ میلیارد تومانی برای تسریع در روند اجرای طرح آزادراه مراغه - هشترود در این راستا انجام شده و براساس پیش بینی‌های انجام شده با روند فعلی تا پایان سال حدود ۳۲ کیلومتر از مسیر این طرح آسفالت‌ریزی می‌شود.
وی گفت: اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت جاده فعلی مراغه - هشترود، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و نیز شانه سازی جاده‌ای و نصب تابلوهای هشدار دهنده در نقاط مختلف این مسیر پرتردد از جمله اقداماتی است که برای کاهش مشکلات ترافیکی در این شهرستان انجام گرفته است.
وی افزود: همچنین با رایزنی‌های انجام شده با رئیس سازمان برنامه و بوجه کشور، طرح فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان در ردیف بودجه‌ای سال جاری قرار گرفته و امسال نیز ۷ میلیارد تومان برای این منظور تخصیص می‌یابد.
وی ادامه داد: در این راستا نیز، تخصیص اعتبار و مصوبه اجرای طرح احداث مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب شرب شهری و اصلاح و توسعه آب و تصفیه خانه آب شهر مراغه نهایی شده است.
فرماندار مراغه با اشاره به دیدارهای انجام شده با اعضای هیات دولت برای توسعه عمرانی و زیرساخت های شهرستانی مراغه اضافه کرد: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، تخصیص اعتبار ویژه برای تامین قیر راه های روستایی پیگیری شد.
شکری گفت: برقراری مجدد پروازهای فرودگاه سهند به عنوان مطالبه مردمی از جمله مواردی است که برای این منظور رایزنی های مناسبی انجام شده و امید است تا ۲ ماه آینده، زمینه مساعد برای برقراری پروازها از این فرودگاه فراهم خواهد شد.
وی افزود: همچنین در دیدار با وزیر صمت مقرر شد که برای تسریع در اجرا و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، اجرای بخشی از آن به این وزارت خانه واگذار شود.
شکری اضافه کرد: با رایزنی های انجام شده با معاون بنیاد مسکن کشور نیز، ۳ میلیارد تومان اعتبار ملی برای آسفالت معابر روستایی این شهرستان تخصیص یافت.
فرماندار مراغه از عزم جدی دستگاه های خدمات رسان برای توجه به مناطق حاشیه شهری افزود: در این راستا، طرح های مناسبی در منطقه عشرت آباد در زمینه عمران شهری از سوی شهرداری در حال اجرا بوده و نیز طرح های توانمندسازی مناطق مرحوم نیز با مشارکت بخش خصوصی و بنیاد برکت در این مناطق در حال اجراست.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر