کد خبر: 966214
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های مددجویان ۴ هزار طرح خودکفایی در استان اردبیل اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلانی از اردبیل، حسین دشتی در دیدار با اعضای بسیج رسانه اردبیل اظهار داشت: طرح‌های خودکفایی مددجویان در استان اردبیل به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مطرح است و در این زمینه ارائه تسهیلات توانمندسازی برای مددجویان مبنای کار قرار گرفته است.

وی از پیش‌بینی تصویب 4 هزار طرح خودکفایی در استان برای امسال خبر داد و بیان کرد: باید در راستای توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های مددجویان به عنوان یک مبنای اساسی و مهم مطرح است که دو هزار طرح سال گذشته مورد تایید قرار گرفته و انتظار می‌رود امسال میزان این طرح را به چهار هزار طرح برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت با سود چهار درصد خبر داد و بیان کرد: ارائه تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته و در تلاش هستیم با همکاری بانک‌های عامل در راستای اشتغازایی مددجویان ورود پیدا کنیم.

دشتی از شناسایی 160 راهبر شغلی در استان خبر داد و تصریح کرد: تعامل با بسیج سازندگی سپاه اردبیل در راستای ایجاد مشاغل پایدار و آموزش‌های شغل محور مبنای کار قرار گرفته است که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است و می‌تواند پاسخگوی مشکلات و موانع موجود باشد.

وی بیان کرد: در چهار ماهه نخست امسال نیکوکاران 16 میلیارد و  500 میلیون تومان به نیازمندان کمک‌رسانی کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این زمینه شاهد افزایش 67 درصدی هستیم و در عید قربان نیز یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد که نسبت به سال گذشته 57 درصد افزایش یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر