کد خبر: 966213
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم کشتی پیشکسوتان
دارنده مدال برنز المپیک بعنوان سرمربی تیم کشتی آزاد پیشکسوتان منصوب شد. دیروز علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حکمی سید علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز المپیک و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد را بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پیشکسوتان منصوب کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: علی اکبر حیدری در گفتگو با " جوان آنلاین" درباره پذیرفتن دوباره هدایت تیم پیشکسوتان گفت: چند روز پیش در رای گیری رئیس پیشکسوتان که همه بزرگان کشتی در آن حضور داشتند رئیس پیشکسوتان انتخاب شد و در پی آن من هم به من برای پذیرفتن سرمربی گری تیم پیشکسوتان پیشنهاد شد و با توجه به اینکه من حدود ۱۵ سال مربی تیم پیشکسوتان بودم دوباره برای هدایت این تیم انتخاب شدم.
حیدری: برای کسب قهرمانی به مسابقات جهانی می‌رویم
وی افزود:کلید این کار فکر کنم سال ۷۳ زده شد من به همراه ابراهیم سیف پور و مرحوم سید عباسی به مسابقات تورنتو کانادا اعزام شدیم. اتفاقا در آن دوره هر سه نفر مدال گرفتیم. بعد‌ها در دوران طالقانی که من مربی تیم نوجوانان شدم مدتی از تیم پیشکسوتان دور بودم.
سرمربی تیم پیشکسوتان در پاسخ به این سئوال که در دوره قبل در مسابقات جهانی چه مقامی کسب کردیم اظهار داشت: دو سال است بنابر برخی مشکلات اصلا تیم به مسابقات اعزام نشده و حالا بعد از دو سال می‌خواهیم تیم قوی و در خور نام ایران را راهی مسابقات کنیم. مسابقات اواسط شهریور در کشور تاجیکستان برگزار می‌شود و هدف مان کسب عنوان قهرمانی جهان است.
حیدری در ادامه خاطر نشان کرد: من وقتی برای هدایت این تیم انتخاب شدم گفتم که به ترکیب کادر قبلی دست نخواهم زد. الان قدرت پورکریمی، طباطبایی، زرینی به عنوان مربی درتیم هستند و انشاله با همین افراد، تیم را راهی مسابقات خواهیم کرد. با توجه به وقت کمی که داریم هفته آینده مسابقات انتخابی پیشکسوتان را برگزارخواهیم کرد و تا تیم اصلی راهی مسابقات شود.
وی در ادامه اظهار داشت: مهمترین مشکل ما در حال حاضر مشکلات مالی است. ما حتی برای این مسابقات پول لازم را نداریم و کشتی گیران با هزینه خودشان قرار است راهی مسابقات شوند. شاید باورتان نشود که خیلی موارد نفر اول انتخابی بخاطر بی پولی نمی‌تواند راهی مسابقات شود و ما مجبور می‌شویم که نفر دوم و حتی سوم راراهی مسابقات کنیم. قبلا هم گفتم ما باید برای خودمان اسپانسر دست و پا کنیم تا درچنین شرایطی با مشکل مواجه نشویم.

حیدری: برای کسب قهرمانی به مسابقات جهانی می‌رویم
 
حکم علیرضا دبیر به حیدری
بنا به پیشنهاد رئیس کمیته پیشکسوتان و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری، به موجب این ابلاغ به سمت سرمربی تیم کشتی آزاد پیشکسوتان منصوب می‌شوید.
انتظار دارم با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه‌های ملی و بین المللی ورزش قهرمانی، در امر هدایت تیم کشتی آزاد پیشکسوتان و مسئولیت‌های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید.
۱- جدیت، دقت و هماهنگی کامل در اجرای تصمیمات فنی
۲- اشاعه اخلاق و خصلت‌های جوانمردی در میان ورزشکاران
۳- پیشنهاد مربیان برای شرکت در مسابقات جهانی به رئیس کمیته پیشکسوتان
۴- پیشنهاد ترکیب نهایی تیم کشتی آزاد پیشکسوتان برای شرکت در رقابت‌های جهانی به رئیس کمیته پیشکسوتان
۵- سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موجود.
امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار