کد خبر: 966099
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام
مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان در ایلام فرصتی برای حمایت از کارگران است.
آزادپور

سهیلا ملکشاهی  اظهار داشت: با اجرای  طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان در ایلام از رکود حاکم بر کارگاه‌های بدهکار بیمه‌ای جلوگیری شد. 

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: برخی از کارفرمایان به علت بدهی بیمه‌ای امکانی برای پرداخت بدهی بیمه‌ای خود نداشته و به همین جهت در صدد تعدیل نیروی کار خود بودند که اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان فرصتی به کارفرمایان داد تا علاوه بر پرداخت بیمه معوقه و جرائم مرتبط به آن درصدد حفظ نیروی کار خود نیز باشند.

وی گفت: حفظ نیروی کار و پرهیز از تعدیل کارگران علاوه بر کاهش آمار بیکاری، رونق اقتصادی  موجب تحقق شعار سال و رونق تولید نیز می‌شود.

ملکشاهی در ادامه به استقبال  کارگاه‌های تولیدی دارای بدهی در استان ایلام اشاره و یادآور شد: طرح بخشودگی جرایم که از حدود 2 سال پیش به اجرا گذاشته شد، مورد استقبال بسیاری از کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی  استان ایلام قرار گرفت.

وی گفت: طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان در ایلام امسال نیز از اوایل اردیبهشت‌ماه در ایلام اجرایی و استقبال خوب از این طرح برای استفاده کارفرمایان خوش حساب به‌عمل آمد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام به 18 نوع خدمت بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان در استان ایلام اشاره و یادآور شد: در ارائه خدمات 18گانه به بیمه‌شدگان، بیمه تامین اجتماعی استان ایلام همواره در تلاش است تا در استان فراگیری و گستردگی خدمات را تا آخرین نقطه استان در بر گیرد.

ملکشاهی همراهی اداراه کل تامین اجتماعی استان ایلام با سایر دستگاه‌های دولت در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تلاش ما آن است دست‌به‌دست همه سازمان‌ها و ارگان‌ها برای حمایت از  بخش‌های تولیدی و خدماتی استان ایلام  کوشش کنیم تا رونق تولید و اشتغال را در ایلام داشته باشیم.

وی افزود: رفع موانع تولید، ایجاد انگیزه در سرمایه‌گذار، رونق تولید و اشتغال‌زایی بیشتر و حمایت از تولیدکننده ایلامی از عمده اهداف طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای است که با توکل به خدا و تلاش همکاران و حمایت استاندار اهداف این طرح محقق شده است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر