کد خبر: 966081
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل:
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: قرارداد همکاری بین جهاددانشگاهی استان و شرکت خدمات بیمه برکت در راستای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به زوج‌های نابارور مناطق روستایی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی در مراسم امضای انعقاد قرارداد همکاری بین شرکت خدمات بیمه برکت و جهاددانشگاهی اظهار کرد: طبق این قرارداد زوج‌های معرفی شده از سوی شرکت بنیاد برکت می‌توانند از خدمات مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل با تعرفه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مراکز عمومی غیردولتی استفاده کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه زوج‌های جوان ساکن مناطق روستایی و یا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند، اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل  در راستای سیاست‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی به منظور افزایش جمعیت و تحکیم بنیان خانواده و طبق این قرارداد خدمات درمانی را به بهترین نحو و با تعرفه مصوب شده به زوجین نابارور ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر اساس این قرار داد، معرفی شدگان بنیاد برکت از خدمات درمانی میکرواینجکشنICSL، انتقال جنین، برگشت از فریز، IUI، نگهداری جنین و IVF از تخفیفات برخوردار خواهند شد.

عضو هیئت علمی  جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی اردبیل در حوزه گردشگری سلامت، ساماندهی و توسعه این بخش از اولویت‌های این نهاد در استان است.

اوچی اردبیلی راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را از اقدامات مهم جهاددانشگاهی برای رفع نیاز استان عنوان و اظهار کرد: فعالیت این مرکز  مشکلات بسیاری از زوجین نابارور را برطرف کرده است. 

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه با احداث و راه‌اندازی مجتمع درمانی سلامت در استان می‌توان فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و گردشگری استان توسعه بخشید، ادامه داد: این مجتمع علاوه بر ایجاد فضای مناسب و استاندارد برای ارائه خدمات بیشتر درمان ناباروری، زمینه ورود جهاددانشگاهی را به حوزه سلول درمانی و مطالعه و ارائه خدمات درمانی بیماری سرطان را فراهم می‌کند.

در این جلسه نماینده شرکت خدمات بیمه برکت در استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت‌های جهاددانشگاهی در استان بسیار ارزشمند و قابل تحسین است، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طریق بنیاد برکت در قالب طرح «برکت خانواده» از زوج‌های نابارور مناطق محروم حمایت می‌کند که با انعقاد قرارداد همکاری با جهاددانشگاهی زمینه‌های اجرای این طرح در اردبیل نیز فراهم ‌شد.

بهنام احمدی ادامه داد: با همکاری مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل و بنیاد برکت، هزینه‌های درمان زوجین نابارور روستایی تحت پوشش قرار گرفته و برخی مشکلات آنها برطرف می‌شود که این کار امری خداپسندانه است.

وی با اشاره به این که بنیاد برکت با شناسایی خلاء‌های استان فعالیت‌های اثربخشی را در استان به انجام رسانده است، خاطرنشان کرد: با همکاری جهاددانشگاهی اردبیل درصدد هستیم تا برخی از فعالیت‌های شرکت خدمات بیمه برکت را در استان توسعه دهیم و استان را از مزایای آن بهره‌مند کنیم.

نماینده شرکت خدمات بیمه برکت در استان اردبیل یادآور شد: این نهاد انقلابی در خدمت رسانی به استان پیشگام است و صادقانه برای توسعه استان تلاش می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر