کد خبر: 966079
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اردبیل:
رئیس اتاق بازگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی این استان ضعیف است و باید زیرساخت‌های این شهرک‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران ترمیم شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین پیرموذن‌ در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در این شهرک‌ها علاوه بر تامین زیرساخت‌ها نیازمند اعمال مشوق‌های لازم است.

وی بیان کرد: بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی این استان نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش هستند که در سفر مدیران بانکی به اردبیل مطالبه و پیگیری جدی شد و امید است مشارکت بانک‌ها در این باره بیشتر شود.

پیرموذن ادامه داد: اگر می‌خواهیم رونق تولید و اشتغال در استان تحقق یابد چاره‌ای جز ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به استان وجود ندارد.

محمداهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی‌ استان اردبیل هم گفت: زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی‌ این‌ استان برای تحقق رونق تولید و اشتغال ایجاد می‌شود.

وی بر روند رونق‌بخشی به واحدهای راکد و غیرفعال و همچنین کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای صنعتی تاکید کرد و افزود: با حمایت مسئولان و مدیران استانی مشکلات و کمبودهای شهرک‌های صنعتی استان مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد: با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده شهرک‌های صنعتی بهترین محل برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است. 

وی گفت: تلاش بر این است تا با تکمیل زیرساخت‌های لازم جذب سرمایه‌گذاری در استان افزایش یابد و به ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید نیز توجه ویژه‌ای شود. 

اهلی از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌گذاران برای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی خبر داد و اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی مشوق‌های لازم را برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان کنند، در نظر گرفته است. 

وی با بیان اینکه حمایت از صنعتگر، ایجاد اشتغال و کارآفرینی توسعه اقتصادی را بدنبال خواهد داشت، افزود: حمایت از صنایع کوچک به تولید زودبازده منجر می‌شود و راهگشای رشد صنعت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر