کد خبر: 965901
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
روزنامه الریاضیه به نقل از مربیان و بازیکنان سابق الاهلی نوشت، برانکو مقصر حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ است.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم فوتبال الاهلی عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ مقابل الهلال شکست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد. نتیجه دیدار رفت تقابل این ۲ تیم با نتیجه ۴ بر ۲ به پایان رسید و هرچند در بازی برگشت سبزپوشان برد یک بر صفر بدست آوردند، اما در پایان شاگردان برانکو از دور مسابقات حذف شدند.

ساعتی پیش سایت الریاضیه عربستان درباره این مسابقه نوشت: در مصاحبه‌ای که با مربیان و بازیکنان سابق الاهلی داشتیم، آن‌ها تصمیمات اشتباه برانکو و درخشش بازیکنان خارجی الهلال را ۲ دلیل اصلی ناکامی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کردند.

برانکو تنها در ۲ بازی هدایت الاهلی را برعهده داشته، اما اعتراض‌ها به این مربی کروات که بهترین نتایج تاریخ پرسپولیس را رقم زد بالا گرفته و بعید به نظر می‌رسد که او با این جو وحشتناکی که علیه او وجود دارد بتواند به موفقیت برسد.
مدافع برزیلی جایگزین حسین عبدالغنی می‌شود

همچنین این سایت در خبری دیگر مدعی شد، کادرفنی و مدیریت باشگاه الاهلی درصدد است تا برای پست دفاع چپ یک بازیکن برزیلی جذب کند و او را جایگزین عبدالغنی کند. این بازیکن ۴۲ ساله در بازی مقابل الهلال هم بازی کرد و عملکرد خوبی را ارائه داد.

در پایان لازم به ذکر است، برانکو پس از درخشش در لیگ برتر فوتبال ایران به عربستان رفت و سرمربی الاهلی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار