کد خبر: 965856
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۰
پرستار قلابی که از دو‌ماه قبل به اتهام ربودن نوزاد شیرخواره از بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار تحت تعقیب قرار داشت سرانجام بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: این پرونده دو ماه قبل و همزمان با ربوده شدن نوزاد شیرخواره از بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان شهریار به جریان افتاد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که زنی جوان در حالی که لباس پرستاری به تن داشته وارد بخش نوزادان شده و آراد یکی از نوزادان را از محل خارج کرده است. وقتی مشخص شد که زن سفیدپوش پرستار قلابی است وی به اتهام ربودن طفل تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه ظهر روزیک‌شنبه ۲۰‌مردادماه زنانی که برای اقامه نماز به مسجد ولیعصر این شهر رفته‌بودند با دیدن نوزاد رها شده در محل پلیس را با خبر کردند. خیلی زود مشخص شد که این طفل همان آراد، کودکی است که از بیمارستان تأمین اجتماعی ربوده شده است که پس از طی مراحل قانونی به خانواده‌اش تحویل داده شد.
در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران پلیس در جریان بررسی‌های خود موفق شدند، مخفیگاه زن کودک‌ربا را شناسایی و روز گذشته او را بازداشت کنند. حمید عسگری‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار بیان کرد که متهم درباره انگیزه‌اش اعلام کرد: مدتی قبل شوهرم من را رها کرد. بعد از آن بود که نوزاد را دزدیدم تا به شوهرم بگویم از زندگی مشترک با او صاحب فرزند شده‌ام که به زندگی برگردد که بازداشت شدم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار