کد خبر: 965844
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، از آزادگان به عنوان زیباترین نماد ایثار، فداکاری و مقاومت و چایداری نام برد.
آزادپور

سردار جمال شاکرمی شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی همایش "الماس های درخشان"  از  آزادگان به  عنوان تندیس‌های مقاومت کشور نام برد و اظهار داشت: آزادگان زیباترین نماد ایثار و فداکاری و مقاومت و پایداری هستند. 

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سرافرازان آزاده با رشادت و دلیری خود در دوران دفاع مقدس و با صبوری و استقامت بی‌بدیل در سال‌های اسارت، زیباترین تابلو ایثار و فداکاری را خلق کردند.

وی در ادامه افزود: بر ما است که در شرایطی که آزادگان با صبر و مقاومت و دلیری در مقابل دشمن صبر پیشه کرده و مقاومت را برای ذلیلی دشمن به منصحه ظهور رساندند، امروز با الکو از صبر و مقاومت برای مبارزه در شرایط فعلی کشور سربازان عرصه نبرد با آمریکا و ایادیش باشیم.

شاکرمی، آزادگان را شهدای زنده‌ای نامید که با صبر، استقامت و ولایت‌مداری خود برگ‌های زرینی را به تاریخ این مرز و بوم افزوده‌اند و گفت:  آزادگان به معنای حقیقی اسیر نبودند چرا که در دل دشمن خاکریز دیگری را به وجود آوردند و با اراده جنگیدند و امروز هم با همین نیروی اراده در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در ادامه افزود: شرایط فعلی کشور نیاز به مجاهدت آزادگان در عرصه‌های مختلف داشته و حفظ دستاوردهای انقلاب با تلاش و مجاهدت آنان میسر می شود.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران با تمام توان در انجام و اجرای همایش "الماس های درخشان" در استان ایلام تلاش و هر کمکی نیاز باشد را به جد انجام می‌دهد.

آزادگان در صف اول پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستانده‌اند

در ادامه نشست اسد تولیده از آزادگان به سرافرازی آزادگان در دوران دفاع مقدس اشاره و یادآورشد: آزادگان در هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها حماسه آفرینی کردند و امروز نیز هم در صف اول پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب در حال خلق حماسه هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام،  هشت سال دفاع مقدس را سبب رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این جنگ افروزی دشمنان دین و بشریت با نظام جمهوری اسلامی سبب تقویت پایه‌های انقلاب و کشور شد.

تولیده تصریح کرد: سرمشقی که امروز از منش و خوی جانبازان و آزادگان در جامعه برداشت می شود الگویی برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به برگزاری زمان همایش "الماس های درخشان" در استان ایلام اشاره و یادآور شد: این همایش در 26 مرداد ماه به جهت پاسداشت رشادت، و ایثار و مقاومت آزادگان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع و از خودگذشتگی آزادگان به نسل فعلی انقلاب برگزار می‌شود .

وی در ادامه افزود:انشاالله با همکاری سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی، همایش "الماس های درخشان" روز شنبه 26 مرداد ماه همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور در محل مجتمع لاله به منظور تجلیل از این عزیزان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر