کد خبر: 965790
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
با حضور رییس سازمان بسیج
آیین افتتاح ۵۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی بسیج در مازندران با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و احمد حسین زادگان استاندار مازندران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: آیین افتتاح ۵۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی بسیج در مازندران با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین سردار بابایی فرمانده سپاه مازندران و احمد حسین زادگان استاندار مازندران و مسئولین بسیج سازندگی به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولین سازندگی شهرستان‌های استان مازندران برگزار شد.
این پروژه‌ها شامل ۳۶۶ پروژه مشاغل خرد خانگی، ۱۱۰ پروژه بازسازی خانه‌های محرومین و ۴۰ پروژه عمرانی و راه سازی است که به همت جهادگران بسیج سازندگی استان مازندران بوده است.
احمد حسین زادگان استاندار مازندران ضمن تشکر از جهادگران بسیجی افزود: زحمات بسیج و سپاه باعث افزایش مقبولیت نظام می‌شود و سیل در مازندران باعث اتحاد بین دستگاه‌های دولتی، بسیج و سپاه شد و حضور بسیجیان جهادگر در کنار دولت نقش موثری را در بازسازی مناطق سیل زده داشته است.
وی افزود: مدیریت جهادگران بسیجی در اجرای پروژه‌ها می‌تواند الگوی مناسبی برای دستگاه‌های دولتی باشد تا با دور زدن پیچ و خم‌های زائد اداری کار را در سریع‌ترین زمان انجام دهند.
وی در ادامه افزود: بعد از سیل پروژه‌هایی که نیاز به بازسازی سریع با کیفیت مناسب داشت را به سپاه استان می‌سپردم، چون با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی کار به بهترین نحو انجام می‌شود.
سردار غلامرضا سلیمانی در پایان ضمن تقدی از تلاش مسئولین استان برای بازسازی مناطق سیل زده ۵۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی را با رمز مبارک "یا علی بن ابی طالب" افتتاح نمودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار