کد خبر: 965779
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
آب شهری دارای آلاینده‌های زیادی نظیر باکتری ها، نیترات ها، پساب‌های صنعتی و ... می‌باشد و انتخاب یک دستگاه تصفیه آب و دارا بودن نمایندگی معتبر بسیار مهم می‌باشد. شرکت به آبی فروشنده انواع دستگاه‌های تصفیه آب به همراه گارانتی تعویض و نمایندگی فعال در تمامی برند‌ها می‌باشد که بهترین دستگاه‌ها را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.
دلایل استفاده از دستگاه تصفیه آب در منازل مسکونی و ادارات مختلف به چه منظور می‌باشد؟ پاسخ به این سوال کاملا مشخص است، آلودگی‌های زیاد در آب موجب بیماری‌های مختلفی در بین انسان‌ها شده است و یکی از راه‌های کاهش آلودگی آب، استفاده از دستگاه تصفیه آب است. با افزایش جمعیت و کاهش زمین و افزایش آلودگی‌های مختلف به دست بشر موجب پدید آمدن میکروب‌ها و باکتری‌های ناشناخته به آب شده است که زندگی انسان را تحت تاثیر خود قرار داده است. با نفوذ آلودگی به آب و افزایش نیترات در فاضلاب ها، بسیاری از این میکروب‌ها وارد زمین‌های کشاورزی و آب‌های زیرزمینی می‌شود و همین موضوع باعث بروز بیماری‌های خطرناک و منجر به مرگ می‌شود. قبل از اینکه بخواهیم در مورد انواع دستگاه‌های تصفیه آب صحبت کنیم باید اشاره کنیم که شرکت به آبی فروشنده انواع دستگاه‌ها و فیلتر‌های تصفیه آب با قیمت کاملا مطلوب و مناسب بوده و امکان ارسال آن به سراسر کشور را دارا می‌باشد و علاوه بر این موارد دارای گارانتی تعویض هم می‌باشد.
 
دستگاه تصفیه آب خانگی
آلاینده‌های موجود در آب لوله کشی

در داخل آب و منابع آبی آلاینده‌های زیادی وجود دارد که می‌توان به: گل، خاک، شن، انگل، باکتری، میکروب‌ها و پساب‌های صنعتی و ... اشاره کرد و تمامی این آلودگی‌ها در داخل آب شهری وجود دارد و حتی با بکار بردن مواد ضد آلوده نظیر ماده کلر به خوبی تمامی میکروب‌ها و آلودگی‌های آب پاک نمی‌شود. برای اینکه بتوانیم از شر این میکروب ها، فلزات سنگین موجود در آب، نیترات و ... خلاص شویم نیاز به دستگاه جداگانه‌ای داریم تا عملیات پاکسازی آلودگی‌های آب را انجام دهد و این دستگاه همان دستگاه تصفیه آب خانگی با انواع فیلتر‌های ممبران و ... می‌باشد که آب شیرین مورد نیاز بدون آلودگی را به ما عرضه کند و ما را از بیماری‌های خطرناک آبی در امان بدارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی و یا صنعتی علاوه بر تمیز کردن کامل آب و از بین بردن میکروب‌های بیماری زا دارای تجهیزاتی می‌باشند که حتی مواد بسیار حیاتی بدن را نیز برای ما تولید می‌کنند. استفاده از آب تصفیه شده برای آشپزی و خوردن بسیار مفید بوده و سلامتی خود و خانواده را به همراه می‌آورد.
 
دستگاه تصفیه آب خانگی
از بین بردن نیترات آب با اسمز معکوس

سعی کنید دستگاهی را برای تصفیه آب خانگی خود انتخاب کنید که مجهز به فیلتر اسمز معکوس باشد. وجود نیترات در آب شهری باعث بروز سرطان و به خصوص سرطان معده خواهد شد که علاج آن واقعا سخت بوده و باید معده خود را به تیغ جراحی بسپارید. استفاده از اسمز معکوس باعث حذف نیترات موجود در آب می‌شود. در واقع این فیلتر دارای منافذی بسیار کوچک در حد نانومتر بوده و فقط اجازه عبور مولکول‌های آب را به خارج از فیلتر می‌دهد و ذرات درشت نظیر نیترات را عبور نخواهند داد. با انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی مجهز به فیلتر اسمز معکوس می‌توانید تمامی ناخالصی‌های موجود در آب را از بین برده و آبی کاملا تمیز و سبک را تحویل بگیرید.

نکات بسیار مهم برای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

• آب شهری با مواد پاک کننده باز هم دارای نیترات بوده و وجود نیترات باعث بروز بیماری‌های خطرناک می‌شود که برای حذف آن باید از فیلتر‌های پیشرفته در دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنید.
• با افزودن کلر به داخل آب در تاسیسات آب شهری، اگرچه برخی از میکروب‌ها کشته می‌شوند، ولی باعث بروز بیماری‌های دیگر نظیر ناهنجاری‌های جنینی، آسم، بیماری‌های قلبی و ... خواهند شد. علاوه بر این موارد با ورود کلر و کشته شدن میکرو ارگانیزم ها، لاشه این میکروب‌ها همچنان در آب باقی خواهد ماند و باید حتما از دستگاه تصفیه آب استفاده شود.
• وجود لوله‌های قدیمی و زنگ زده برای رسیدن آب از منبع به مصرف کننده دلیل دیگری برای استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب می‌باشد.
 
دستگاه تصفیه آب خانگی
خرید دستگاه از نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی معتبر

تماس مستقیم با کارشناس ۰۹۱۹۶۶۱۶۹۵۴
با توجه به نکاتی که در مورد آلودگی‌های آب و اهمیت رفع آن به منظور کاهش بیماری‌های خطرناک گفته شده است، باید دستگاهی مجهز، معتبر و استاندارد برای تصفیه آب خانگی تهیه کنید. برای اینکه بتوانید انتخاب درست و مطمئنی داشته باشید و از نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی خود مطمئن شوید ما قصد داریم شرکت به آبی را به شما معرفی کنیم. این شرکت دارای قدمتی چندین ساله در زمینه فروش دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در برند‌های مختلف بوده و همچنین دارای خدمات پس از فروش، گارانتی تعویض و ارسال محصولات به سراسر ایران می‌باشد و با رفتن به سایت behabi.ir می‌توانید از محصولات و قیمت‌های بسیار مطلوب آن دیدن کنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار